Infinite Crisis – Stålmannen gör entré

Robot
Infinite Crisis – Stålmannen gör entré
Medlem
Infinite Crisis – Stålmannen gör entré

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Medlem
Skrivet av magiul:

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Finns krypton i shoppen!

Medlem

Kan inte spela spelet för det buggar sönder som satan om man har nvidia surround.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av magiul:

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Finns krypton i shoppen!

Du menar kryptonit?

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av magiul:

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Finns krypton i shoppen!

Du menar kryptonit?

Planeten Krypton


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av magiul:

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Finns krypton i shoppen!

Du menar kryptonit?

http://www.robotrumpus.com/JRD_illustration/images/2007/krypt...

Planeten Krypton

Ja vad dum jag är! Klart han menade att man kan köpa planeten krypton i shoppen...

Medlem

Pass...


signatur

Game long and prosper

Medlem

MOBA spel alltså, hur blev detta så stort? Finns verkligen inget kul alls att hämta i dom här spelen.... Tycker jag.

Medlem
Skrivet av s3ng:

MOBA spel alltså, hur blev detta så stort? Finns verkligen inget kul alls att hämta i dom här spelen.... Tycker jag.

För att andra tycker de är roliga? Men smaken är som baken


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av magiul:

Känns lite småmesigt att inte få flyga särskilt mycket med Supe. Och varför slåss skurkarna mot en fiende ingen kan besegra?

Finns krypton i shoppen!

Du menar kryptonit?

http://www.robotrumpus.com/JRD_illustration/images/2007/krypt...

Planeten Krypton

Ja vad dum jag är! Klart han menade att man kan köpa planeten krypton i shoppen...

1
Skriv svar