Porrfilter stoppar League of Legends-spelare

Medlem

Jag förstår inte hur det kan vara mera intressant att skriva en artikel om ''porrfilter'' än om att Microsoft har mutat recensenter att säga bra saker om Xbox One...?

Anledningen till detta måste ju vara att FZ har fått betalt av Microsoft också.

Illa...Mycket illa.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Jag förstår inte hur det kan vara mera intressant att skriva en artikel om ''porrfilter'' än om att Microsoft har mutat recensenter att säga bra saker om Xbox One...?

Anledningen till detta måste ju vara att FZ har fått betalt av Microsoft också.

Illa...Mycket illa.

Euhm... artikeln?

Redaktör
Skrivet av Tompa8989:

Jag förstår inte hur det kan vara mera intressant att skriva en artikel om ''porrfilter'' än om att Microsoft har mutat recensenter att säga bra saker om Xbox One...?

Anledningen till detta måste ju vara att FZ har fått betalt av Microsoft också.

Illa...Mycket illa.

Microsoft betalar för åsikter på Youtube.

Att vårt nyhetsurval inte passar dina önskemål är en svajig grund för mutanklagelser. Särskilt när vi har skrivit om det du säger att vi inte har skrivit om. Så, kasta inte skit på oss när vi inte förtjänar det.


signatur
Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Tompa8989:

Jag förstår inte hur det kan vara mera intressant att skriva en artikel om ''porrfilter'' än om att Microsoft har mutat recensenter att säga bra saker om Xbox One...?

Anledningen till detta måste ju vara att FZ har fått betalt av Microsoft också.

Illa...Mycket illa.

Euhm... artikeln?

Man tackar! Måste varit jäkligt många nyheter den dagen

Medlem
Skrivet av jooster:

Säg mig, låter det svenska barnporrfiltret som en bra lösning? Litar du så blint på våra politiker och poliser att du tycker det är okej att de censurerar sidor som inte ens är olagliga? Censur är alltid, har alltid varit, och kommer alltid att vara av ondo.

Du klagar för att den inte fungerar, och vill därför slopa den helt och hållet. Påminner om när "släppa-alkoholen-fri-för-handlarna" -lobbyisterna ville lägga ner hela Systembolaget då någon helt irrelevant mutskandal uppdagades.
Ambitionen är såklart att bli av med skräpet, inte att stänga ner "oskyldiga" sidor, det fattar väl vem som helst?

Din åsikt är hur som helst noterad.

Det här barnporr snacket får ni ta på någon annan sida, här vill vi inte ha det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tompa8989:

Jag förstår inte hur det kan vara mera intressant att skriva en artikel om ''porrfilter'' än om att Microsoft har mutat recensenter att säga bra saker om Xbox One...?

Anledningen till detta måste ju vara att FZ har fått betalt av Microsoft också.

Illa...Mycket illa.

Microsoft betalar för åsikter på Youtube.

Att vårt nyhetsurval inte passar dina önskemål är en svajig grund för mutanklagelser. Särskilt när vi har skrivit om det du säger att vi inte har skrivit om. Så, kasta inte skit på oss när vi inte förtjänar det.

Jag var sarkastisk när jag ''anklagade er för mutor

Medlem
Medlem

Varför skulle man vilja ha porrfilter?


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det här barnporr snacket får ni ta på någon annan sida, här vill vi inte ha det.

Men skärp dig för fan. Sätt dig in i diskussionen istället för att komma med en hjärndöd oneliner om barnporr.

Skärpning!

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Traveller in time:

Det här barnporr snacket får ni ta på någon annan sida, här vill vi inte ha det.

Men skärp dig för fan. Sätt dig in i diskussionen istället för att komma med en hjärndöd oneliner om barnporr.

Skärpning!

Jag förstod inte riktigt heller den kommentaren. Var liksom inte ett ämne som diskuterades, utan mest nämndes i förbifarten som exempel på nytta med, samt brister hos censurlagstiftning.

Edit. Eller är det någon som kläckt ur sig något så dumt att hen fått inlägget bortplockat kanske?

123
Skriv svar