Lionhead jobbar med något annat än Fable

Robot
Medlem
Lionhead jobbar med något annat än Fable

Snälla, Black and White 3. SNÄLLA!!

Medlem

Det lär väl bli något exklusivt till Xbone...

Medlem

Jag tycker helt ärligt att Lionhead har rätt att sätta Black & White 3 på Kickstarter, för att se hur stor publik det faktiskt finns till serien.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Jag tycker helt ärligt att Lionhead har rätt att sätta Black & White 3 på Kickstarter, för att se hur stor publik det faktiskt finns till serien.

Ja varför inte. Jag hade pledgat iaf.

Medlem

Skulle bli riktigt glad över The Movies 2.
The Movies var ett otroligt charmigt spel även om det inte gav spelaren så mycket fria val.

Medlem

Populous!


signatur

Nämen!

Medlem

Black and white 3 hade varit awesome, glömmer aldrig min kossa som var så oerhört stolt över att skita över mina farm fält och sen vattna dem.

Medlem

Jag vill ha Black & White 3!
Hade riktigt kul med det, samma koncept i snäppet större världar med lite fler valmöjligheter och byggnader skulle jag gärna betala för.

Gillade Movies också, men det var inte i närheten lika kul som BW 1 och 2.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Skulle bli riktigt glad över The Movies 2.
The Movies var ett otroligt charmigt spel även om det inte gav spelaren så mycket fria val.

Håller med. Ett nytt the Movies med mindre begränsningar och möjlighet till större studio. Samt mindre micromanagement med bygga en massa trailers med badbollar och skit. Värsta delen av spelet och med en uppsättning av två grupper med skådespelare så tog trailers upp halva studion.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ferren:

Skulle bli riktigt glad över The Movies 2.
The Movies var ett otroligt charmigt spel även om det inte gav spelaren så mycket fria val.

Håller med. Ett nytt the Movies med mindre begränsningar och möjlighet till större studio. Samt mindre micromanagement med bygga en massa trailers med badbollar och skit. Värsta delen av spelet och med en uppsättning av två grupper med skådespelare så tog trailers upp halva studion.

Yes, skulle lätt köa för nattöppet inför ett The Movies 2. Har sänkt hur många timmar som helst i ettan.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Snälla, Black and White 3. SNÄLLA!!

Gärna om dom gör det mer som BW1 än BW3,.
Men Movies 2 skulle inte vara helt fel.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Snälla, Black and White 3. SNÄLLA!!

Håller med! Black & White 3..

Känslan från ettan och ännu bättre grafik från tvåan och större världar, krig och bättre AI = GOTY 2015.

Medlem

ord, black & white 3 först, men gärna en dungeon keeper 3 också!


signatur

//monster

Medlem

movies 2 hade vart som grädde på moset.

Snälla, sluta sukta mig med B&W 3 förhoppningar, vill ha det spelet så mycket att det gör ont.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar