Se skillnaden mellan Fable till Xbox och Xbox 360

Robot
Medlem
Se skillnaden mellan Fable till Xbox och Xbox 360

Borde släppa till krysset och inte till 360.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Borde det inte vara XBone och 360? Att jämföra det första krysset med det andra känns lite 2005.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Borde det inte vara XBone och 360? Att jämföra det första krysset med det andra känns lite 2005.

Finns en anledning till varför det heter Anniversary...
Att släppa ett spel från 2004 i en remastered version med namnet Anniversary ett år senare hade inte riktigt fungerat.

Visserligen hade det nog passat bättre med Fable Anniversary som ett release spel för Xbox One men tror inte att de hade dem så bra synkroniserade med varandra.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av conthox:

Borde det inte vara XBone och 360? Att jämföra det första krysset med det andra känns lite 2005.

Finns en anledning till varför det heter Anniversary...
Att släppa ett spel från 2004 i en remastered version med namnet Anniversary ett år senare hade inte riktigt fungerat.

Visserligen hade det nog passat bättre med Fable Anniversary som ett release spel för Xbox One men tror inte att de hade dem så bra synkroniserade med varandra.

Jag förstår vad du menar, men att släppa en nyutgåva till en nio år gammal konsol när nästa generation nyss har kommit ut känns lite konsigt. Men visst, varför inte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fable är riktigt grymt, men jag hade nog hoppats på lite mer någonting när dom nu ändå kommer låta en plöja igenom det igen.

Det känns inte lika mysigt som man kommer ihåg.

Men, vi får la se..

Edit: Kan ju vara för att jag spelade det på PC, kanske var stor skillnad mot XB..?

KoP
Medlem

Ser t.o.m bättre ut än pc versionen (som ändå ser ljusår bättre ut än old Xbox verren) som jag på sistone spelat lite från och till. Men nu blir det till att vänta på 360 versionen istället.

FML
Medlem

Ser ut som de tog 2004 utgåvan och gjorde en 2009 utgåva, varför inte gå hela vägen och göra en 2014 version? Stela animationer still?

Medlem

Jag spelade lite Fable Lost Chapters på PC för ett par år sen och tyvärr har spelet inte åldrats så väl som man kunde hoppas. Även om grafiken fixas till så känns spelvärlden stel och begränsad. Fable är definitivt ett spel som jag kommer minnas med värme men absolut inte spela igen.

1
Skriv svar