DayZ kommer bli svårare – och få fordon

Robot
DayZ kommer bli svårare – och få fordon
Medlem
DayZ kommer bli svårare – och få fordon

Härligt, riktigt kul nu även utan fordon, lite segt dock med loot just nu.

Något jag hoppas på är tandem-cyke!l

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Härligt, riktigt kul nu även utan fordon, lite segt dock med loot just nu.

Något jag hoppas på är tandem-cyke!l

Det skulle seriöst vara episkt.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Rakoon:

Härligt, riktigt kul nu även utan fordon, lite segt dock med loot just nu.

Något jag hoppas på är tandem-cyke!l

Det skulle seriöst vara episkt.

Hade varit ett mirakel för oss banditer

En dubbel måltavla

Medlem

Förhoppningsvis betyder det mer fokus på att göra själva miljön farlig och inte bara spelarna?

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Förhoppningsvis betyder det mer fokus på att göra själva miljön farlig och inte bara spelarna?

"why no zombies"

- Because server performance is not very good right now.

Sammanfattning av alla ändringar kan läsas här: http://www.reddit.com/r/dayz/comments/1vwby6/recap_of_rockets...

Medlem

Skulle vilja att de lägger in att om skott är ruined så går de inte att använda ALLS, så inte folk skjuter on sight. Är så trött på paranoida folk

Medlem

Hm, låter intressant, men är det bara jag som fick min karaktär bortspolad efter server restarten igår?

Medlem
Skrivet av Zainter:

Hm, låter intressant, men är det bara jag som fick min karaktär bortspolad efter server restarten igår?

Har hänt många, inklusive mig själv, det är väl sånt man får leva med när det är alpha tyvärr, många har rapporterat in det åtminstone, vissa fick sina karaktärer tillbakaspolade till hur det hade varit långt tidigare och vissa fick till och med tillbaka döda karaktärer, tydligen.

Medlem

Möjlighet att göra baser hade behövts! Samt något form av kassaskåp, där man kan förvara sina prylar säkert

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Möjlighet att göra baser hade behövts! Samt något form av kassaskåp, där man kan förvara sina prylar säkert

tält? precis som i modden

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Skulle vilja att de lägger in att om skott är ruined så går de inte att använda ALLS, så inte folk skjuter on sight. Är så trött på paranoida folk

Eller så att ruined skott blir sämre o kan inte penentrera ARmor

Medlem
Skrivet av emiaff96:
Skrivet av Flugsaft:

Skulle vilja att de lägger in att om skott är ruined så går de inte att använda ALLS, så inte folk skjuter on sight. Är så trött på paranoida folk

Eller så att ruined skott blir sämre o kan inte penentrera ARmor

ger inte ett nog stort straff för att ha död på nån. Folk kommer fortfarande skjuta on sight istället för eventuellt fånga ta en eller snacka o trada osv va

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av emiaff96:
Skrivet av Flugsaft:

Skulle vilja att de lägger in att om skott är ruined så går de inte att använda ALLS, så inte folk skjuter on sight. Är så trött på paranoida folk

Hade varit kul om man blev psykiskt sjuk o ibland såg/hörde "spöken" som straff för att döda många alltså

Eller så att ruined skott blir sämre o kan inte penentrera ARmor

ger inte ett nog stort straff för att ha död på nån. Folk kommer fortfarande skjuta on sight istället för eventuellt fånga ta en eller snacka o trada osv va

Medlem

Öka svårighetsgraden? ta bort thirdpersonview.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Modifierabara fordon, får mig bara till att tänka Mad Max eller liknande dystopisk framtid.

Det är spännande att följa DayZ utveckling.

1
Skriv svar