Snow: The Game närmar sig release

Robot
Snow: The Game närmar sig release

Den svenska skidåkarsimulatorn finns att testa på Early Access - spana in den senaste trailern!

#snow-the-game, #poppermost-productions


Medlem
Snow: The Game närmar sig release

Och här trodde jag det gällde längdskidåkning....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hehe då skulle dom ta och göra om det fast med Gustav Vasa. OCH bara för att twista om det, körde i stil med assasin creed... ELLER inte kanske ^_^.

Medlem

Av någon anledning så läste jag typ "Snowden: The Game". Hur skulle det bli? Backpacker blandat med GTA? Fly från polisen, ta ett extrajobb för att kunna dra till nästa ställe, hacka lite och släpp dokument och få "aggro" och sedan upprepa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

När jag läser den här nyheten får jag taskiga minnen från sent 90-tal när jag testade ett helt fasansfullt dåligt spel med utförsåkning. Tror det var storslalom jag testade men det fanns nog andra grenar också. Jag har glömt bort vad det heter och alla minnen av det hade jag förträngt tills nu när FZ publicerade den här nyheten.

Medlem
Skrivet av Bennii:

När jag läser den här nyheten får jag taskiga minnen från sent 90-tal när jag testade ett helt fasansfullt dåligt spel med utförsåkning. Tror det var storslalom jag testade men det fanns nog andra grenar också. Jag har glömt bort vad det heter och alla minnen av det hade jag förträngt tills nu när FZ publicerade den här nyheten.

Skicka terapifakturan till Calle, helt klart tjänstefel där


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grymt spel helt klart!

Medlem

Alltid längtat efterett spel man kan åka runt och chilla, kan detta vara något tro?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Spelet har helt klart potential! Hoppas man inte tröttnar för snabbt på de bara

Medlem

Det är så nära, men ändå så långt borta på något sätt. Animationerna ser jättestela ut, man får liksom ingen känsla av att utvecklarna någonsin åkt skidor själva. Han står bara rakt upp och ner vid åkning, inga knän eller överkropp används. Vill ha ett BRA skidspel med feeling, men detta verkar falla precis på målinjen

Medlem

Åkaren såg väldigt stel ut när han bara åkte "rakt".
Lite snabba och ryckiga animationer vid stakningen samt konsterna. Fixar de till det skulle man kanske kunna tänka sig att lira detta på hemmabioduken

Medlem

Ursäkta, men hur fan kan man göra ett skidspel utan ordentlig snö? Skidorna lämnar inga spår och det sprutar ALDRIG snö. Riktigt illa. Sen såg skidåkaren löjligt stel ut också.

Detta hade verkligen kunnat vara något för mig! Den sjukt töntiga skidåkaren i trailern ger mig också avsmak.

Konceptet är suveränt, genomförandet är tveksamt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:
Skrivet av Bennii:

När jag läser den här nyheten får jag taskiga minnen från sent 90-tal när jag testade ett helt fasansfullt dåligt spel med utförsåkning. Tror det var storslalom jag testade men det fanns nog andra grenar också. Jag har glömt bort vad det heter och alla minnen av det hade jag förträngt tills nu när FZ publicerade den här nyheten.

Skicka terapifakturan till Calle, helt klart tjänstefel där

Doktor Carl utför lobotomering medelst lödkorv - nu till det rabatterade priset 99,95 kr - bara idag! Ringer du inom 15 minuter bjuder vi dessutom på ett dregelskydd i slitstarkt material.


signatur
Medlem

Lödkorv?

Hahaha!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Bennii:

När jag läser den här nyheten får jag taskiga minnen från sent 90-tal när jag testade ett helt fasansfullt dåligt spel med utförsåkning. Tror det var storslalom jag testade men det fanns nog andra grenar också. Jag har glömt bort vad det heter och alla minnen av det hade jag förträngt tills nu när FZ publicerade den här nyheten.

Skicka terapifakturan till Calle, helt klart tjänstefel där

Doktor Carl utför lobotomering medelst lödkorv - nu till det rabatterade priset 99,95 kr - bara idag! Ringer du inom 15 minuter bjuder vi dessutom på ett dregelskydd i slitstarkt material.

Du får en extra kärleksfull tumme upp av mig för att du skrev lödkorv. Nu blev jag hungrig också.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Bennii:

När jag läser den här nyheten får jag taskiga minnen från sent 90-tal när jag testade ett helt fasansfullt dåligt spel med utförsåkning. Tror det var storslalom jag testade men det fanns nog andra grenar också. Jag har glömt bort vad det heter och alla minnen av det hade jag förträngt tills nu när FZ publicerade den här nyheten.

Skicka terapifakturan till Calle, helt klart tjänstefel där

Doktor Carl utför lobotomering medelst lödkorv - nu till det rabatterade priset 99,95 kr - bara idag! Ringer du inom 15 minuter bjuder vi dessutom på ett dregelskydd i slitstarkt material.

Du får en extra kärleksfull tumme upp av mig för att du skrev lödkorv. Nu blev jag hungrig också.

Dang!


signatur
1
Skriv svar