Jaga aliens i Alaska med Call of Duty: Ghosts

Robot
Jaga aliens i Alaska med Call of Duty: Ghosts
Medlem
Jaga aliens i Alaska med Call of Duty: Ghosts

Fan, jag som hade glömt bort att detta spelet ens existerade..


signatur
Medlem

Ni måste fixa bättre kvalla på era videor... Om man läser på mobilen eller en surfplatta ser det ut som något jag spelade in på min gamla Sony Ericsson w810... Måste kopiera videolänken och klistra in i min Youtube app...

Inaktiv
Skrivet av antewallgren:

Ni måste fixa bättre kvalla på era videor... Om man läser på mobilen eller en surfplatta ser det ut som något jag spelade in på min gamla Sony Ericsson w810... Måste kopiera videolänken och klistra in i min Youtube app...

Kör i 1080p på min Surface 2 direkt på sidan här precis som vanligt. Det är snarare din platta som är begränsad.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av antewallgren:

Ni måste fixa bättre kvalla på era videor... Om man läser på mobilen eller en surfplatta ser det ut som något jag spelade in på min gamla Sony Ericsson w810... Måste kopiera videolänken och klistra in i min Youtube app...

Kör i 1080p på min Surface 2 direkt på sidan här precis som vanligt. Det är snarare din platta som är begränsad.

Kanske är för just Android då. Kan titta på 1080p utan problem. Kan inte ändra kvalitén. Ser ut som 240p

Medlem

COD:Ghosts...What a pooper...

Call of duty i helheten suger men detta spelläge ser roligt ut får lite Starcraft zerg känsla

Inaktiv

Call of Duty: Crysis

Medlem
Skrivet av Davwve:

Fan, jag som hade glömt bort att detta spelet ens existerade..

tråkigt för dig och nu kommer du bli påmind igen varje gång någon citerar dig

Jag tycker det såg lite häftigt ut, starcraft känsla


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Min första tanke var

Inaktiv
Skrivet av antewallgren:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av antewallgren:

Ni måste fixa bättre kvalla på era videor... Om man läser på mobilen eller en surfplatta ser det ut som något jag spelade in på min gamla Sony Ericsson w810... Måste kopiera videolänken och klistra in i min Youtube app...

Kör i 1080p på min Surface 2 direkt på sidan här precis som vanligt. Det är snarare din platta som är begränsad.

Kanske är för just Android då. Kan titta på 1080p utan problem. Kan inte ändra kvalitén. Ser ut som 240p

IE11 har ju inbyggt flash, så man behöver ju inte köra en mobilversion. Det blir ju som att köra videon på vilken PC som helst. Så det har ju egentligen inte med Android att göra, utan webbläsaren. Det är väl bara att ladda ner en webbläsare som stödjer flash och skippa FZ:s mobilsida.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av Davwve:

Fan, jag som hade glömt bort att detta spelet ens existerade..

tråkigt för dig och nu kommer du bli påmind igen varje gång någon citerar dig

Jag tycker det såg lite häftigt ut, starcraft känsla

Haha ja, men är ett under att de är lite nytänk iallafall! Lite positivt i de hela


signatur
1
Skriv svar