Dayz-dagboken – Den dramatiska finalen

Robot
Dayz-dagboken – Den dramatiska finalen

Mats tar oss med på en sista resa till Dayz. Mörkret har fallit och vänner har anslutit, vilket också gäller skjutglada fiender. Alla kommer inte överleva natten.

#dayz, #arma-2


Medlem
Dayz-dagboken – Den dramatiska finalen

Kul läsning! Mer av den här typen till andra spel?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Poesi!


signatur
Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Kul läsning! Mer av den här typen till andra spel?

Jag hoppas det. Tips?

k3m
Medlem

riktigt spännande läsning gärna mer sånt här

Medlem

Det har varit grymt kul att följa ditt äventyr!
Spännande läsning om eldstriden ni hamnade i.

Som sagt, mer av detta!


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Något som är sjukt kul med vänner är modden escape chernarus, med ACE. kan bli riktigt sköna historier från det!

MEG
Medlem

Hmm du kanske har fått denna fråga förut och jag har missat den men varför gör du inte en "video"dagbok?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Detta har varit grym läsning! (:

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm du kanske har fått denna fråga förut och jag har missat den men varför gör du inte en "video"dagbok?

Vi funderade på det, och det kanske blir något sådant i framtiden. Men min originalidé var en klassisk dagbok i textform, så den kom först.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av MadMartigaN:

Kul läsning! Mer av den här typen till andra spel?

Jag hoppas det. Tips?

Skulle vara intresant att läsa liknande saker om tex, S.T.A.L.K.E.R eller liknande spel, kanske metro. Bra skrivet iallafall, mycket roligt läsande som alltid här på fz

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av MadMartigaN:

Kul läsning! Mer av den här typen till andra spel?

Jag hoppas det. Tips?

Rust?

Inaktiv

Sådär Mats jag hoppas du är nöjd nu. Har köpt DayZ på Early Access fast jag inte vill och allt är ditt fel och dina artiklar om spelet. Min egen vilja har inget med saken alls att göra eller att jag tycker att det verkar vara ett otroligt intressant spel, nej det är ditt fel:)

Har provat det i ca fyra timmar sedan jag köpte det och det har varit en intressant resa än så länge. Har blivit dödad ett par gånger, dog av vätskebrist en annan men förutom det så finns här en chans att detta spel blir riktigt bra. Älskade att springa runt och upptäcka saker.

Jag förstår dock om en del tröttnar och blir banditer och dödar allt i sin väg för det verkar inte finnas mycket att göra som huvudmål än. Själv har jag inte tänkt tanken på att springa iväg och skjuta alla jag ser, pratar hellre och spelar hellre i grupp mot gemensamma mål. Nu är det ju alpha och chansen är att jag lägger av om en vecka och väntar ett halvår innan jag spelar igen. Jag ser det som en framtida investering helt enkelt.

Du ska ha ett otroligt tack för dina artiklar Mats. Dom var både spännande, roliga och intressanta och som jag sagt någon annan gång, bland det bästa jag läst här på FZ på länge. Det märks att du har haft kul när du spelat.

Återigen tack för sju väldigt intressanta artiklar Mats.

Medlem

Haha, tack och förlåt, är väl det enda jag kan säga :).

Medlem

Oerhört trevlig läsning. Skulle verkligen vilja få mer att läsa. Alltid trevligt med andras historier från DayZ. Om någon av alla läsare letar efter folk att lira ihop med kan ni adda mig. andersortblad på Steam, det är jag och en polare som brukar lira ihop, vi är friendly överlag, men tvekar inte att skjuta om situationen kräver det, jag är en erfaren DayZ spelare, lirat sedan första dagen då Modden blev tillgänglig, och nu lirar jag såklart bara Standalone. Har bra gear att dela med mig av till en eventuell medspelare.

Medlem

Är riktigt sugen på att testa detta, men har inga polare som kör så jag är lite tveksam. Får också känslan av att det mestadels är fullständiga sociopater som lirar det här spelet.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av MEG:

Hmm du kanske har fått denna fråga förut och jag har missat den men varför gör du inte en "video"dagbok?

Vi funderade på det, och det kanske blir något sådant i framtiden. Men min originalidé var en klassisk dagbok i textform, så den kom först.

Ah kom igen fixa en youtube Dayz kanal. Tröttnar aldrig på att kolla när diverse folk lirar dayZ SA.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av MadMartigaN:

Kul läsning! Mer av den här typen till andra spel?

Jag hoppas det. Tips?

Rust?

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Är riktigt sugen på att testa detta, men har inga polare som kör så jag är lite tveksam. Får också känslan av att det mestadels är fullständiga sociopater som lirar det här spelet.

Haha spelet är underbart, du värderar ditt liv otroligt mycket. Ifall du fixar det är det alltid bra o spela med någon, för folket som finns där ute kommer att göra allt för o döda dig o ta dina grejer Jag kanske är en av dom, då jag blivit blåst och dödad massvis av gånger och vill göra det tillbaka

1
Skriv svar