The Forest – nya kusliga bilder

Robot
Medlem
The Forest – nya kusliga bilder

Gillar stilen på det hela

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gillar utseendet, och konceptet är riktigt lovande, hoppas de lyckas få till det bara.

Medlem

Ser riktigt lovande ut. Hoppas bara att dom kan programmera minst lika bra så det inte bara blir en buggfylld sörja av allt.

Medlem
Medlem

Denna med retail O.R <dräglar>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Härligt att gå runt där med Riften... men varför måste de jämt slänga in massa fiender? Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal, men jag tycker det hade räckt med en stämningsfull miljö och en intressant story, definitivt om man spelar det i Riften.

Dear Esther med bättre grafik tack...

Medlem

Ser rajtan tajtan ut!

Medlem

Woooow, vilken känsla i bilderna! Can't wait ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Verkar riktigt lovande!
Detta med O.R, Coop och en röstchatt likande arma's som blir lägre ju längre bort ifrån varandra man är hade varit häftigt.

Väntar bara på livstecken från "the smoke monster".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Hullken:

Härligt att gå runt där med Riften... men varför måste de jämt slänga in massa fiender? Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal, men jag tycker det hade räckt med en stämningsfull miljö och en intressant story, definitivt om man spelar det i Riften.

Dear Esther med bättre grafik tack...

Beror väl på att han man är kraschat med flygplanet på ett helt okänt område/ ö och då för att sätta mer stämning i det så har dom kannibaler och annat smått och gott.
Tycker det är lovande

Medlem
Medlem
Skrivet av Hullken:

...
Dear Esther med bättre grafik tack...

Min första tanke också...Dear Esther

Skrivet av Ender:
Skrivet av Hullken:

...
Dear Esther med bättre grafik tack...

Min första tanke också...Dear Esther

Detta är den efterlängtade uppföljaren: "Dear Frank".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser spännande ut.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Hullken:

Härligt att gå runt där med Riften... men varför måste de jämt slänga in massa fiender? Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal, men jag tycker det hade räckt med en stämningsfull miljö och en intressant story, definitivt om man spelar det i Riften.

Dear Esther med bättre grafik tack...

Har för mig att de sagt att man kan överleva enbart genom att bygga sig ett skydd, jaga och odla (?) och inte behöva stöta på kannibaler. Detta var i så fall sagt tidigt under utvecklingen och dem kanske har ändrat sig.

Hoppas man kan ändra svårighetsgrad som i Minecraft, där "Peaceful" innebär inga fiender!

Inaktiv
Skrivet av Skez:
Skrivet av Hullken:

Härligt att gå runt där med Riften... men varför måste de jämt slänga in massa fiender? Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal, men jag tycker det hade räckt med en stämningsfull miljö och en intressant story, definitivt om man spelar det i Riften.

Dear Esther med bättre grafik tack...

Har för mig att de sagt att man kan överleva enbart genom att bygga sig ett skydd, jaga och odla (?) och inte behöva stöta på kannibaler. Detta var i så fall sagt tidigt under utvecklingen och dem kanske har ändrat sig.

Hoppas man kan ändra svårighetsgrad som i Minecraft, där "Peaceful" innebär inga fiender!

Tror säkerligen dom kommer göra så fienden lägger märke ifall man har en brasa igång. Det skulle vara skoj i alla fall, jämars vad nojig man skulle vara då. Höra typ prasslandet och sedan kommer det någon galning som vill döda en

1
Skriv svar