Slafsig trailer från Middle-Earth: Shadow of Mordor

Robot
Medlem
Slafsig trailer från Middle-Earth: Shadow of Mordor

Ser ut att kunna bli nåt. Dock känns det för tidigt att höja glasen. Men helt klart något att hålla ögonen på.

Medlem

Assasins creed: Middle-Earth ?

Medlem

Vill verkligen att det ska vara bra, men e riktigt osäker asså :/

Medlem

repost

menar ni har själva lagt upp filmen tidigare på er egen kanal

varför länka samma igen?

Medlem

Väldigt snygga animationer, men tyvärr fasansfullt dålig animation blending (dvs övergångarna mellan animationer hackar, klipper och rycker).

Open world-inslagen verkar coola, men UI'n förstör inlevelsen totalt just nu. Typsnittet, kartan och "combo countern" uppe till vänster är alla väldigt "inte-fantasy".

Jag är tveksam, men försöker hålla optimismen uppe.

Medlem

Assassins Creed och Batman spelen + lite tryck på X för att vinna delar. Hmm.

Nemesis grejen verkar rätt ball dock.

Medlem

awesome ^^ påminner om Assasins creed tekniken att klättra o sånt, men jag ser fram emot denna spel

Medlem
Skrivet av KatOne:

Väldigt snygga animationer, men tyvärr fasansfullt dålig animation blending (dvs övergångarna mellan animationer hackar, klipper och rycker).

Open world-inslagen verkar coola, men UI'n förstör inlevelsen totalt just nu. Typsnittet, kartan och "combo countern" uppe till vänster är alla väldigt "inte-fantasy".

Jag är tveksam, men försöker hålla optimismen uppe.

Du såg väl att detta var Pre-alpha?

IMO ser detta mycket roligare och intressantare ut än Assassins Creed Black Flag som för mig innehåller all dålig animation blending.

Medlem

Spännande. Jag har nyligen blivit förälskad i Lotr, så detta ska jag hålla ett öga på!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Viktigt att notera är att en kille (Charles Randall) som jobbade med AssCreed 2 har sett koden till Shadow of Mordor, och kunde bekräfta att Monolith har "lånat" kod från just AssCreed 2. Om animationerna påminner lite om Ezios bravader, så är det just för att det är samma kod som har använts.

Läs mer: http://goo.gl/825Cz2


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

allt som är animerat ser ut som Assassins Creed 2 :S

Medlem

Intressant spel. Dock väldigt synd på QTE påhittet som förstör.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Viktigt att notera är att en kille (Charles Randall) som jobbade med AssCreed 2 har sett koden till Shadow of Mordor, och kunde bekräfta att Monolith har "lånat" kod från just AssCreed 2. Om animationerna påminner lite om Ezios bravader, så är det just för att det är samma kod som har använts.

Läs mer: http://goo.gl/825Cz2

Charles hade väl inga bevis så vitt jag har hört. ItmeJP och djWHEAT snackade om det igår på deras program 8-bit

Medlem
Skrivet av Boomer:

Spännande. Jag har nyligen blivit förälskad i Lotr, så detta ska jag hålla ett öga på!

Gratulerar.

Medlem

Moget att mjölka Lotr hela tiden.......vänta nu detta är ju awesome!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Boomer:

Spännande. Jag har nyligen blivit förälskad i Lotr, så detta ska jag hålla ett öga på!

Gratulerar.

Tack! Det var många år av aktivt ogillande från min sida, men Hobbit (del 1) lyckades bryta ner barriären med sin något lättsammare ton.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Yaaay. Nu får vi auto-attacka ihjäl tio odjur och samla ihop tio till hudar i en ny miljö.
Kanske till och med hämta nån artefakt från nåt hemligt mystiskt ställe?

Fy fan vad tråkigt.

Medlem

Såg inte allt för underhållande ut och några LOTR-wibbar fick man ju inte :/

Medlem

Någon annan som dock Wraith mode förstör spelet? LOTR känslan försvinner när en människan kan gå in i det. skulle varit bättre utan det.

Skribent
Skrivet av Rakoon:

repost

menar ni har själva lagt upp filmen tidigare på er egen kanal

https://www.youtube.com/embed/T5WL1Ybw9OQ

varför länka samma igen?

För att jag klantade mig och missade att den ingick i förhandstitten.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

VILL HA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Rakoon:

repost

menar ni har själva lagt upp filmen tidigare på er egen kanal

https://www.youtube.com/embed/T5WL1Ybw9OQ

varför länka samma igen?

För att jag klantade mig och missade att den ingick i förhandstitten.

Hade inte sett den innan, så jag tackar.

Sedan undrar jag lite över "open World", menar det verkligen det, mellan uppdragen kan man ränna omkring som man vill, eller menar de open som i ta dig an varje uppdrag lite som du vill open?


signatur

K9
:.:

Medlem
Medlem
Skrivet av GREY-task:

Du såg väl att detta var Pre-alpha?

IMO ser detta mycket roligare och intressantare ut än Assassins Creed Black Flag som för mig innehåller all dålig animation blending.

Absolut!

Och saker som typsnitt kan ju utvecklaren (eller moddare, förhoppningsvis) ändra på en minut - även fast överläggande UI-design kräver mer eftertanke att rätta till.

Med lite tur så hade de bara sorterat animation blending under "pre-release polish" och gör den sist. Någon med erfarnehet av spelanimation på arbetstid som har en gissning?

Den lilla erfarenhet jag har av både den här formen av trailers och av spelanimation säger mig dock att det de visade här var nära nog färdiga grejer. Vilket oroar mig.

CJ
Medlem

Ser coolt ut. Hoppas det blir bra också. Bättre än Hobbit filmerna iaf.

Medlem
Skrivet av erik.blom.9:

Någon annan som dock Wraith mode förstör spelet? LOTR känslan försvinner när en människan kan gå in i det. skulle varit bättre utan det.

Känner också att jag hade nog gillat detta mer om man bara vara människa utan det övernaturliga.

Vet inte om det kommer att vara med, men hoppas att det kommer finnas låtar från sagan om ringen trilogin med.

Medlem

Ser riktigt roligt ut, älskade de nya batman spelen och ett liknande spel i fantasy setting lär vara rätt intressant.

Medlem

Såg riktigt nice ut förrns de började klättra...

Testpilot

Ser intressant ut att hålla ett getöga på om det håller vad det lovar!,

12
Skriv svar