Nya bilder från The Amazing Spider-Man 2

Robot
Medlem
Nya bilder från The Amazing Spider-Man 2

Jag känner mig tyvärr skeptisk.

Jag skulle väldigt gärna se ett Spiderman-spel i stil med bl.a. Batman: Arkham City.
Ett innehållsrikt spel med bra röstskådespelare, och med mörka och detaljerade miljöer.

Jag ska dock försöka hålla mig optimistisk tills jag åtminstone vet mer om spelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag känner mig tyvärr skeptisk.

Jag skulle väldigt gärna se ett Spiderman-spel i stil med bl.a. Batman: Arkham City.
Ett innehållsrikt spel med bra röstskådespelare, och med mörka och detaljerade miljöer.

Jag ska dock försöka hålla mig optimistisk tills jag åtminstone vet mer om spelet.

Precis vad jag också tänker.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag känner mig tyvärr skeptisk.

Jag skulle väldigt gärna se ett Spiderman-spel i stil med bl.a. Batman: Arkham City.
Ett innehållsrikt spel med bra röstskådespelare, och med mörka och detaljerade miljöer.

Jag ska dock försöka hålla mig optimistisk tills jag åtminstone vet mer om spelet.

Ett coop spiderman spel där en medspelare kan spela någon av goodguys hjältarna hade varit guld värd!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur bra Arkham City än var, så passar Spider-Man bättre i en mer färgfull värld i mina ögon. Jag hade gärna sett honom i samma stl som GTAV, fast NY såklart.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Vill se nya spel med grafik som ultimate spider man

Inaktiv

Jag tycker det första TASM-spelet var bra så detta kan säkert bli bra om utvecklarna ser till att skapa ett spel med animationer och fighter i samma kaliber som Batman-spelen.

Bossfighterna i TASM var riktigt grymma.

1
Skriv svar