Veckans mobilsvep – Skräck och ninjor till Ios och Android

Robot
Veckans mobilsvep – Skräck och ninjor till Ios och Android

FZ guidar till mobilspelen du bör skaffa – eller undvika – till din smarta telefon eller lika smarta platta.

#rhythm-thief-the-emperors-treasure, #rhythm-thief-the-paris-caper, #slender-the-arrival, #slender-rising-2, #melodive, #rayman-fiesta-run, #kowa-oto


Medlem
Veckans mobilsvep – Skräck och ninjor till Ios och Android

ett helt spel till android... wow...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Inaktiv
Skrivet av shaitan:

ett helt spel till android... wow...

Hon spelar väl på IOS, väljer några spel, och sen kollar hon om de finns på de andra plattformarna.

Redaktör
Ponny

Väldigt glad att jag inte är ensam om att minnas Rhythm Thief. Och väldigt överraskad att det kom en uppföljare. Och väldigt besviken över att den inte blev bättre...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Härligt att ni har börjat med att kolla på dessa plattformars spelsläpp.
Jag är lite sugen på en månatlig topp 10 som ni har till dom andra plattformarna.

Keaaam!!!


signatur

#PCMR

Medlem

bra att ni börjar skriva om sånt här också. men som sagt.. EN android-titel? vill gärna också se nån topp 10 varje månad, men då får det vara totalt 10 till varje plattform och inte bara 10 spel.

Medlem

Jag blev lite sugen på Shadow Blade. Vet Kerstin möjligtvis när det släpps till Android?

Medlem

Android har 80% av den mobila marknaden, iOS har 12,9%. Ändå är samtliga mobilspel ni recenserar för iOS.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Android har 80% av den mobila marknaden, iOS har 12,9%. Ändå är samtliga mobilspel ni recenserar för iOS.

det är för att folk som skriver och sysslar med media envist håller fast vid att iFåne är bäst. Börjar bli trött på detta. Man ser ju nackdelarna om man jobbar på just ett media-företag med blandade plattformar...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Inte ett enda spel till Surface!? Förvånansvärt.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Android har 80% av den mobila marknaden, iOS har 12,9%. Ändå är samtliga mobilspel ni recenserar för iOS.

Jag vet att det blev många Ios-titlar den här veckan. Ber om ursäkt för det och det kommer mer om Android-spel snart. Det var de här tre spelen jag föll för och ville testa. Sen insåg jag försent att de bara finns till iPhone.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av shaitan:

ett helt spel till android... wow...

Hon spelar väl på IOS, väljer några spel, och sen kollar hon om de finns på de andra plattformarna.

Fint spekulerat. Men riktigt så är det inte. Jag går efter det som släppts, ser vad som ser mest intressant ut och kör på det. Windows har fortfarande inte kommit med något som ser vettigt ut de veckorna jag har haft mobilspelsansvaret.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag blev lite sugen på Shadow Blade. Vet Kerstin möjligtvis när det släpps till Android?

Kul! En Android-version är planerad men utan releasedatum.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Inte ett enda spel till Surface!? Förvånansvärt.

du kan installera "vanliga" pc-spel på surface...varför ska de finnas med på den här listan? Om man inte köpt en RT...varför man nu skulle gjort det


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar