Amy's Baking Company!

Medlem
Amy's Baking Company!

Satt och tittade på Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares på tuben och hittade ett avsnitt som fick mig att knyta nävarna och skrika på skärmen. Anledningen kan ni se själva;

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Amy's Baking Company!

Klarade ca. 4 minuter. Dels för den amerikanska TV-produktionen, men också för att jag redan visste vart det var på väg. Sorgligt att se, det är ett mysterium för mig hur de två människorna kan plöja ner 1 miljon dollar på det stället utan att, till synes, ha koll på hur det fungerar.

nj
Medlem

Avsnittet var bara början för det rena tivolit som startade, Know Your Meme har en sammanfattning som går genom det mesta.
Hade varit intressant att veta om Samy deporterades eller ej med.

Medlem

Vilken utvecklingsstörning hon lider av vill jag inte ens gissa eftersom jag inte är doktor, men helt klart är inte alla paddlarna i vattnet. Att hon sedan ser så amerikansk ut att jag blir illamående gör inte saken bättre.

Stackars jävel som satte sig i slag med henne. Han verkar komma upp till ytan då och då under inslaget så förhoppningsvis har hon inte dödat av hela hans personlighet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Jag har sett det tidigare, de är helt galna och skyller alla problem på alla andra. Påminner mig om ex:et


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det värsta är ju att restaurangen fortfarande finns kvar, hur är det ens möjligt?!
https://www.facebook.com/amysbakingco


signatur

If you can't convince them, confuse them!

1
Skriv svar