District 9-regissör gör Halo-serien?

Robot
Medlem
District 9-regissör gör Halo-serien?

Kam inte göra mer än hoppas det blir bra. Serien forward Into Dawn blev nice, då kan nog detta också bli bra

Medlem

Elysium var ingen höjdare i min bok, men å andra sidan älskar jag hans visioner och sitt kreativa sätt i sina filmer.
Ska bli riktigt roligt att se färdiga produkten i vilket fall!

Medlem

District 9 var väl i grund och botten en Halo-film? Jag älskade District 9, och tyckte även att kortfilmerna om just Halo var helt okej, så Spielberg har nog hittat en den perfekta mannen för jobbet.

Medlem

Så länge han lämnar sina politiska budskap (dem var så dåligt gjort i Elysium.Skitfilm!) bakom sig, så är jag ok med det.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

District 9 var enligt mig den bästa filmen 2009. )

Medlem

Både District 9 och Elysium var ju grymma! Speciellt effekterna och det råa våldet, hoppas de tar med sig det i Halo-serien.

Tänk om de skulle göra Haloserien som ett futuristisk Band of Brothers... *dreglar*

Medlem

Jag bryr mig inte ett skvatt om Halo, men jag älskar Neil Blomkamp

Medlem

Blomkamp sade väl i en intervju att han inte villa göra en Halo film för att det skulle begränsa hans vision, alltså att han gör en film i ett universum som han inte skapat själv.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Elysium var ingen höjdare i min bok, men å andra sidan älskar jag hans visioner och sitt kreativa sätt i sina filmer.
Ska bli riktigt roligt att se färdiga produkten i vilket fall!

Nä, den var ju en besvikelse. Men det känns som han har en egen stil. Lite som Guillermo del Toro, vars speciella stil man också känner igen direkt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Även om Elysium hade sina brister så var den ändå bättre än de flesta Sci-fi filmerna de senaste åren.

Killen är duktig på att göra coola/brutala vapen, hoppas de även blir så i Halo serien.
Hade dock föredragit att se han göra en Half-life eller Fallout serie.

Medlem

Helt plötsligt blev jag sugen på en box

1
Skriv svar