Microsoft presenterar nytt spel i morgon

Medlem

Freelancer 2 kanske

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Nimr0d:

Midtown Madness ^^ Nä men ett releasedatum för konsolen vore ju inte helt fel...

Bara att importera, fick konsolen samt ett spel och handkontroll för 5600kr och är mycket nöjd med den.

Jävlar vad dyrt!

Själv importerade jag min Xbox One från Microsoft Store i Tyskland för 4800kr, och då fick jag med ett spel också!

KoP
Medlem
Medlem
Skrivet av Propy:

nytt PGR? Hade faktiskt varit kul. Lite omväxling från FM5

Ah, minns när det började med Dreamcast och "Metropolis street racer" Hade så många roliga timmar i det spelet...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Hoppas de vågar chansa lite.. men Microsoft har inte chansat på flera år tyvärr.

Vem har egentligen chansat på dom sensate åren? Playstation kör med infamous, killzone och uncharted. Nintendo kör med mario som dom har gjort i 30 år eller nåt sånt.

Medlem

Nu har Microsoft köpt loss rättigheterna till Gears of War av Epic så det är fritt fram för fler spel i den serien.

Medlem

Sällar mig till skaran som vill ha ett nytt Rallisport Challenge, helt klart det bästa rallyspelet någonsin
Det enda som egentligen saknades var ett riktigt land-för-land-läge liknande det i de första Colin-spelen (innan det blev dirt).

Halo of war challenge .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Loxus:

Freelancer 2? :3

Ja, de äger ju denna licens, varför inte visa oss Microsoft. Gör en konkurrent som kan tävla mot Star Citizen och Elite : Dangerous.

Man ju drömma ^^

Medlem

Ett nytt Rallisport Challenge skulle nog kunna få mig att köpa konsolen.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Hoppas de vågar chansa lite.. men Microsoft har inte chansat på flera år tyvärr.

Säg något företag som vågar chansa idag?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ztreek:

Hoppas de vågar chansa lite.. men Microsoft har inte chansat på flera år tyvärr.

Säg något företag som vågar chansa idag?

Många chansar genom Kickstarter i alla fall.. och lyckas oftast.
marknaden är mättad med samma gamla dynga..

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Nimr0d:

Midtown Madness ^^ Nä men ett releasedatum för konsolen vore ju inte helt fel...

Bara att importera, fick konsolen samt ett spel och handkontroll för 5600kr och är mycket nöjd med den.

Jävlar vad dyrt!

Är ju ingenting, tror jag gav strax över 6300 för ps3an när den kom


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ender:

Hmm, det är säkert bara jag, men:
Blizzard presenterar nytt spel i morgon = OOOH, WTH! wut...wow, vad är det!? *studsar runt i stolen av illa återhållen upphetsning
Microsoft presenterar nytt spel i morgon = Va? Jaha? Ok. *moving on

Hahah ja när Blizzard presenterar, vad kan det vara? Diablo 25, Warcraft 17 eller Starcraft 39?

Ja, för Blizzard har ju bara mjölkat sina titlar och inte släppt saker som fansen redan längtat efter i 5 år? Så fånigt.

Medlem

ok... vad var det då?

Medlem
Skrivet av jabba777:

ok... vad var det då?

Det undrar jag också - att berätta att man köpt rättigheterna till Gears of War känns inte riktigt som en presentation av ett spel.

12
Skriv svar