vilka spel suktar Du efter till PS4?

Medlem
vilka spel suktar Du efter till PS4?

Skriv gärna vilka spel Du ser fram emot och varför, skriv även spel Du inte tänker köpa och varför.

Ska köpas:
MGS Phantom Pain & ground Zeroes = Det är MGS, enough said.

Diablo 3 = Spelade demo på PS3 och gillade det skarpt, skön kontroll och trevligt hack n' Slash.

The Division = Verkar som ett trevligt CO-OP lir.

Watchdogs = känns nyskapande och vad man sett ser det ut som "riktig" next-gen grafik.

Final Fantasy XV = Första FF som tilltalar mig sedan FF IX

Kingdom Hearts 3 = Äntligen en riktig fortsättning på denna eminenta serie.

Kommer hålla mig borta ifrån:
InFamous = serien har aldrig tilltalat mig.

FarCry

Bara skrivit lite om de titlar man sett lite ifrån. Kommer fler man vill ha såsom: legacy of Kane, Gran Turismo, Mass Effect.

Skribent

#Outlast nästa vecka. Hoppade över pc-versionen så det blir en ny bekantskap. Sen har jag höga förväntningar på det humoristiska #Octodad: Dadliest Catch, som även det landar nästa vecka.

Sen är det nog mest #Watch Dogs som hägrar. Är väl lätt skeptisk egenltigen, men suktar efter ett riktigt storspel till formatet. Killzone föll mig inte alls i smaken, förutom multiplayer-läget, och i övrigt finns det inte jättemycket jag vill ha just nu.

Edit: Dumma mig, Octodad kommer "senare" till Playstation 4.. Nåja.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Har inget PS4 än men det jag känner mig sugen på är Infamous Second Son, The Order och MGS. Annars är det inte så mycket som lockar faktiskt. Listan lär bli längre efter E3. Lär inte bli ett PS4 pga spelen jag listade då jag har en kraftfull dator som kommer få en hel del spel i år.

När Uncharted kommer, då köper jag min PS4.

Skribent

Everybody's gone to the rapture.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Skulle säga watch dogs, Wolfenstein, Dragon age, The Order: 1886 och Octodad.
Är lite nyfiken på nya alien spelet men är lite försiktig då man har blivit bränd förut.

Medlem

Infamous, Destiny, Uncharted, Watchdogs, Thief, Driveclub, Witcher, The Division och givetvis NHL15!
Listan kan göras hur lång som helst.

Dock, om ryktena stämmer om ett Last of us 2 så ligger det högst på min personliga hype mätare.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ser fram mot Infamous snart, även om jag inte tyckte tvåan var speciellt bra jämfört med ettan hoppas jag trean är bättre. Har inte bestämt mig för om jag ska köpa Watch Dogs till PS4 eller PC, men det är ett givet köpt.

Riktigt taggad för MGS, The Order och allt som kommer från Naughty Dog.

1
Skriv svar