Upphittade bilder på The Order: 1886

Robot
Medlem
Upphittade bilder på The Order: 1886

Tråkigt..... Vanligt TPS. Kan de aldrig komma med nåt unikt?


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Kan vara att bilderna är av dålig kvalité, men jag tycker det ser ut som ett PS3-spel.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan vara att bilderna är av dålig kvalité, men jag tycker det ser ut som ett PS3-spel.

Är hyggligt säker på att det är postprocess-effekter som får det att se ut som det gör. Själv tycker jag att det ser snyggt ut. Första bilden är jämförbar med en freeze-frame av en förrenderad cinematic, och att vi har kommit så långt är rätt makalöst när man tänker på det. Med det sagt får man hoppas att detta inte blir ett The Bureau, Ghostbusters eller annan form av Gears of War-klon, men det verkar ju finnas risk för att det blir just det.

Please, inte ett co-op spel till. En fantastisk SP-kampanj hade varit att föredra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Atmosfären ser ju blytung ut. Hoppas bara det blir mer än ett vanligt actionspel. Hoppas mer på något i stil med Dishonored med mycket stealth-element!

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Tråkigt..... Vanligt TPS. Kan de aldrig komma med nåt unikt?

som ett fps? eller rts? hahaha unikt i spelvärlden, du måste skämta?


signatur

God is dead

Medlem

Tycker det ser myxket intressant ut, hos Sony saknas grymma tps med co-op fokus som Gears, detta ser ut att kunna bli bra.
Hoppas på een fin kampanj och bra gameplay samt rejält återspelningsvärde. Allt ät bättre än bruna militärfps med usa i fokus

Medlem

The Order: 1886 ser ut att bli ett spel helt i min smak, gillar de stämningsfulla miljöerna och de lite steampunk influerade vapnen. Förhoppningsvis blir det en intressant historia att följa och varierande gameplay.

Medlem

COOLT!!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser faktiskt riktigt snyggt ut!

Skrivet av Eriand:

Ser faktiskt riktigt snyggt ut!

Tack

Jaså, du menade spelet ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir intressant att se om Ready at Dawn kan leverera nu när dom får göra ett eget storprojekt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Earthscum:

Tråkigt..... Vanligt TPS. Kan de aldrig komma med nåt unikt?

Sällan har jag skådat någon som är snabbare att döma.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan vara att bilderna är av dålig kvalité, men jag tycker det ser ut som ett PS3-spel.

Inte konstigt du heter bojkott?

Själv tycker jag det ser riktigt snyggt ut, vet inte om du ska kolla ögonen eller sänka kraven?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Please, inte ett co-op spel till. En fantastisk SP-kampanj hade varit att föredra.

Kanske SP med möjlighet till co-op. Det skulle inte vara fel.

Medlem
Skrivet av Acriax:

..Första bilden är jämförbar med en freeze-frame av en förrenderad cinematic,

OK i första anblick, men ger man det bara några sekunders inspektion kan man avslöja flera saker som inte stämmer med för-renderat i standard filmkvalité.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Bojkott:

Kan vara att bilderna är av dålig kvalité, men jag tycker det ser ut som ett PS3-spel.

Inte konstigt du heter bojkott?

Själv tycker jag det ser riktigt snyggt ut, vet inte om du ska kolla ögonen eller sänka kraven?

Tycker det såg platt ut, men det kan ju vara för att det är stillbilder. När man har sett filmer av det så har det sett mycket bättre ut.

1
Skriv svar