Vince Zampella bekräftar Titanfall-betan

Robot
Medlem
Vince Zampella bekräftar Titanfall-betan

Både pc och xbox, nice

Medlem

Är betan tillgänglig för alla??

Inaktiv
Skrivet av Warfighter320:

Är betan tillgänglig för alla??

"Details in the coming days."

Medlem

Vilka spel betatestas inte, eftersom det är en nyhet att han bekräftar en beta. Han säger ju inte när, inte enligt tweetet iaf. Var 14:e februari kommer ifrån vet jag inte då ingen källa anges.

Är det inte självklart att det kommer en beta, eller är det bara jag?

Medlem
Skrivet av Redstar:

Vilka spel betatestas inte, eftersom det är en nyhet att han bekräftar en beta. Han säger ju inte när, inte enligt tweetet iaf. Var 14:e februari kommer ifrån vet jag inte då ingen källa anges.

Är det inte självklart att det kommer en beta, eller är det bara jag?

- Hur långt är ett snöre, eller är det bara jag?


signatur

autograph

Medlem

Säger inte att det sker på fz, men jag förstår inte riktigt varför så många är så tvärsugna på titanfall. Som jag ser det så är det bara en standard gimmickshooter utan trogen I.P fanbase och som säkerligen inte kommer leva länge. Vad är det dom har sagt/gjort som gör att folk är så heta på gröten?

Medlem

Lite off topic men vet vi när XONE släpps i Sverige?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av monark:

Säger inte att det sker på fz, men jag förstår inte riktigt varför så många är så tvärsugna på titanfall. Som jag ser det så är det bara en standard gimmickshooter utan trogen I.P fanbase och som säkerligen inte kommer leva länge. Vad är det dom har sagt/gjort som gör att folk är så heta på gröten?

Jag undrar samma sak men tror det kan ha att göra med att Respawn är Cod grundarna


signatur

Game long and prosper

Medlem

HAhaha är det bara jag som förstår underrubriken på nyhetssidan? : D

"Ingen rök utan mech"

Störtsköna FZ eller mega tabbe?;)

1
Skriv svar