Brad McQuaid,s Pantheon: Rise of the Fallen över 90k redan på 2 dagar på kickstarter

Medlem
Brad McQuaid,s Pantheon: Rise of the Fallen över 90k redan på 2 dagar på kickstarter

Pantheon Rise of the Fallen. Är ett oldscool mmo från skaparen av Eq1 och Vanguard bland annat. Det har som rubriken skriver kommit upp i över 90k på 2 dagar å bara växer så värkar som intresset är stort. .Eq1 och Vangard är fortfarande dom bästa mmorpg jag nånsin spelat.
Vet att inte alla kommer hålla med mig men vi som är gamla Eq och Vanguard spelare vet vad jag menar. Här e länken om nån skulle vara intresserade att läsa mer!

http://www.kickstarter.com/projects/1588672538/pantheon-rise-...

gnu
Medlem

Risken finns ju att han knarkar upp alla pengarna.

Medlem

Förvisso men alla kan rätta till sig. Fins det nån som kan göra ett Vettigt mmorpg igen så är det han så jag backade upp Direct

Medlem

Är ofta tveksam till nya MMO, det är så mycket som måste vara bra, det är trots allt ett spel som ska hålla ofantligt många fler timmar än ett single-player spel.

Medlem

Detta ä byggt med grund i oldscool Eq 1 så detta lär Hålla ofantligt mycke längre en dagens mmo, här får du kämpa för sakerna å när du lyckas Så käner man sig epic, vilket tyvärr försvunnit i dagens mmo.

Inaktiv

Kul att se en tråd om Pantheon här. Har själv pledgat en del och hoppas de når minimum målet.

1
Skriv svar