Inaktiv
dayz standalone

Har problemet att när jag sätter igång ficklampan så lyser den alltid i vänstra hörnet. Är det en bugg eller måste man trycka på någon knapp så han lyser framför en?

Köpte det igår så jag är väldans ny på självständiga dayz

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Loltron:

mellanslag.

ah tackar så mycket, att man kan missa att testa trycka på den feta tangenten... men då var det löst i alla fall

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Loltron:

mellanslag.

ah tackar så mycket, att man kan missa att testa trycka på den feta tangenten... men då var det löst i alla fall

Lätt hänt, fungerar på samma sätt att rikta vapen.

Medlem

Tog mig ett tag att fatta oxå det där med att man var tvungen att aim'a med ficklampan.
Gick i sidled, värst var att gå upp för trappor.

Medlem

Jag kan inte vara den ända som går igenom alla inställningar före att jag startar spelet(vilket som helst) för första gången...


signatur

Gradixio!

Inaktiv
Skrivet av Gradixio:

Jag kan inte vara den ända som går igenom alla inställningar före att jag startar spelet(vilket som helst) för första gången...

Wow, vilken d-bag du var då. Inte precis så det står tydligt där, tror du man tänker att det ska vara inom samma knapp som att höja knytnävarna?

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Gradixio:

Jag kan inte vara den ända som går igenom alla inställningar före att jag startar spelet(vilket som helst) för första gången...

Wow, vilken d-bag du var då. Inte precis så det står tydligt där, tror du man tänker att det ska vara inom samma knapp som att höja knytnävarna?

Jag menade verkligen inte att vara en "D-bag", jag undrade bara om det fanns någon annan som gör det...
Jag får väl lov att be om ursäkt...


signatur

Gradixio!

Medlem

Jag och min vän söker spelare o lira med, har egen teamspeak server etc.. Vi har blivit lurade av folk, mördade o allt som finns.. Jag kom till militärbasen två gånger, blev skjuten i ryggen bägge gångerna.. Riktigt jobbigt, så vi söker lite folk o lira med så vi har en liten grupp som folk inte går på!

1
Skriv svar