Ny film från Kingdom Come: Deliverance

Robot
Ny film från Kingdom Come: Deliverance

Lysande. De är värda varje dinar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaha då blev man sådär j*vla hypad igen för ett spel

Medlem

Älskar att dom verkligen verkar ha gjort sin research!

Inaktiv

Väldigt trevligt att han var så detaljerad och verkade så inne på det han höll på med. Jag är fruktansvärt intresserad måste jag säga och ångrar inte en sekund att jag backade spelet med en symbolisk summa för en digital kopia på första delen.

Medlem

Älskar när man tar riktiga historiska platser och skapar dem så man kan knalla runt och se hur det kunnat varit.

Medlem

12:36, nedre vänstra hörnet - en peasant som buggat fast!

Krävde just tillbaka min pledge pga detta, råder alla att göra detsamma snarast!

Jag driver NATURLIGTVIS, ser intressant ut! Men kunde inte undvika att lolla åt den där bonden.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ohälsosamt hypad inför detta, framför allt med tanke på hur jävla långt det är kvar till släpp.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Ohälsosamt hypad inför detta, framför allt med tanke på hur jävla långt det är kvar till släpp.

Håller med, hypen är väldigt hög. Tycker själv att man borde ha tagit lärdom efter alla år men det kommer alltid minst en titel per år som får en att drömma och längta efter det där perfekta spelet:) Det här året för min del blev det Kingdom Come: Deliverance trots att det inte kommer än på ett bra tag. Sent 2015 eller hur det var.

Medlem

Så sjukt charmig video, det känns som att de verkligen jobbar på något de genuint själva tycker om och är intresserade utav. Gött!

k3m
Medlem

hur kan det fela med så skäggiga gubbar vid spakarna

Medlem

Bästa Kickstarter videon någonsin : )

Medlem

Med Deliverance i namnet, kan man förvänta sig heta banjodueller och nakenbrottning med gris-skrik?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Med Deliverance i namnet, kan man förvänta sig heta banjodueller och nakenbrottning med gris-skrik?

Hoppas jag verkligen! En ung Burt Reynolds dyker säkert upp med pilbåge och räddar dagen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av floke:

Med Deliverance i namnet, kan man förvänta sig heta banjodueller och nakenbrottning med gris-skrik?

Känner mig tvungen att länka den fantastiska duellen, så även den oinvigde får ta del av den;

Medlem

Denna titeln kan komma att bli ett av årtiondets spel om allt faller på plats. Hoppas och smeker min mage för dessa snubbars framgång. För deras framgång med spelet är spelarnas tillfredsställelse.

k3m
Medlem
Skrivet av KatOne:

12:36, nedre vänstra hörnet - en peasant som buggat fast!

Krävde just tillbaka min pledge pga detta, råder alla att göra detsamma snarast!

Jag driver NATURLIGTVIS, ser intressant ut! Men kunde inte undvika att lolla åt den där bonden.

aha, ok!

Medlem

Pledge! DONE!

Medlem

"eeh, hello, eeh, everyone, ehh"

1
Skriv svar