Dice uppskattar Battlefield 4-spelarna i februari

Robot
Dice uppskattar Battlefield 4-spelarna i februari
Medlem
Dice uppskattar Battlefield 4-spelarna i februari

Dom uppskattar bara mina pengar jag gett dom. Pengarna skulle leda till ett spel som gjorde att man uppskattade investeringen och Dice.

Det blev helt tvärt om.

Medlem

Too little too late
Jag slutade spela tidigt när China Rising släpptes till premium spelare, kommer då inte köpa nästa bf, den bron är då sannerligen sprängd.

Medlem

Jag vill inte ha godis. Fixa spelet istället så det går att köra som det är tänkt.


signatur

Jäh!

Medlem

Naaaaw, va gulligt av dom. En handväska om dagen, allt är förlåtet <3 xoxo... *ironin flödar utöver mitt tangentbord*

Och nej jag är inte bara bitter för DETTA, jag är bitter i allmänhet.

Medlem

Nice! Tack så mycket. Det gillar vi.

Inaktiv

Kom igen nu grinollar spelet fungerar stabilt och har gjort så ett bra tag för de flesta.

Jag kan också vara bitter och sura men vafan ryck upp er.

Medlem

Hade nog varit mer uppskattat om dom hade släppt lite nya banor gratis. Istället för brons/silver battlepacks som man inte får något bra från ändå.. Utökat level capen till 1000 eller liknande. För finns endel lvl 110 nu..


signatur
Medlem

Kul nyheter!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Fix the game!

Sååå kul att skriva det

Njae, tror inte det räcker som plåster på såren. Jag tycker nästan synd om dem. Måste vara tråkigt att jobba på DICE nu när alla gnäller på dem.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mycket gnäll men Jag är Sjukt nöjd för detta! =D

Medlem
Skrivet av Davwve:

Hade nog varit mer uppskattat om dom hade släppt lite nya banor gratis. Istället för brons/silver battlepacks som man inte får något bra från ändå.. Utökat level capen till 1000 eller liknande. För finns endel lvl 110 nu..

Vad skulle man tjäna på att ha en levelcap upp till lvl 1000?

Medlem

Ren slump att det är under årets kortaste månad?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Släpp dem kvarstående DLC paketen istället. Grymt trött på dem som finns att spela nu

Medlem

Jag sitter på en sketen Intel Core 2 Duo E8400 från 2007(visserligen klockad en aning) och har fantastiskt roligt. Värt att nämna i sammanhanget är att jag är ett inbitet BF-fan och har varit allt sedan DICE släppte Codename Eagle. Spelet funkar bra just nu och krashar aldrig för mig. Att det ens funkar på min stenåldersdator är ett bevis på att de kämpar som fan för att spelupplevelsen ska nå ut till alla. Alphan och betan kunde jag inte testa för då krashade det jämt, så jag tycker de har kommit en bra bit. Kom och spela med mig. Älska


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Men herregud...DICE gör så gott dom kan.Whina på EA istället,det var dom som ville släppa spelet tidigare för att dom såg en chans att tjäna pengar...Tycker det är bra gjort av DICE att göra så här och det visar att dom inte har glömt oss spelare...

Medlem

Ge oss ett extra kartor eller liknande gratis istället för det här svamlet. Eller släpp modverktyg något som man verkligen skulle kunna ha kul med.

Medlem
Skrivet av bluejava:

Men herregud...DICE gör så gott dom kan.Whina på EA istället,det var dom som ville släppa spelet tidigare för att dom såg en chans att tjäna pengar...Tycker det är bra gjort av DICE att göra så här och det visar att dom inte har glömt oss spelare...

Nej! Det här är INTE så gott dom kan. Att "ge bort" gratis material under årets kortaste månad genom att helt enkelt bara göra det enklare att låsa upp dem är INGEN prestation eller en gåva.

Dom ger bort saker dom redan skapat, till spelare som ändå GRATIS hade fått sakerna som de velat. Låtsas-pengar till ett värde av noll kr delar dom ut... INGET ANNAT!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Jag vill inte ha godis. Fixa spelet istället så det går att köra som det är tänkt.

"Fix the game"-mantrat var befogat efter release men nu känns det mest som utdaterat gnäll ärligt talat. BF4 rullar på fint för de allra flesta nu.

Medlem

Bra. Att dom gör det här känns faktiskt viktigare än vad man egentligen få. Efter allt strul så måste det bli någon slas kompensation. Hoppas nu bara att dom kan fixa Join Server Error också, samt släppa Second Assault!

Medlem

Ge mig "Strike at karkand" och "Sharqi Peninsula" istället så glömmer jag bort alla buggar...

Geeks Gaming

Fattar inte vad folk klagar på.. spelet har fungerat nästan felfritt sedan mitten av december.

Medlem
Skrivet av Werzion:
Skrivet av bluejava:

Men herregud...DICE gör så gott dom kan.Whina på EA istället,det var dom som ville släppa spelet tidigare för att dom såg en chans att tjäna pengar...Tycker det är bra gjort av DICE att göra så här och det visar att dom inte har glömt oss spelare...

Nej! Det här är INTE så gott dom kan. Att "ge bort" gratis material under årets kortaste månad genom att helt enkelt bara göra det enklare att låsa upp dem är INGEN prestation eller en gåva.

Eeh, så du känner dig alltså blåst på 3 dagar för att dom gör detta i februari istället mars?

Skrivet av Werzion:

Dom ger bort saker dom redan skapat, till spelare som ändå GRATIS hade fått sakerna som de velat. Låtsas-pengar till ett värde av noll kr delar dom ut... INGET ANNAT!

Vad ska dom göra då, ett lasersvärd till alla som köpte det innan 3 veckor gått från release? Hela spelet bygger på låtsas-saker, fast om man förväntar sig att någon från Dice/EA ska komma hem och ge en fotmassage så förstår jag ju förstås att man kanske känner sig lite besviken.

Jag är också besviken över allt strul, men jag hade kunnat reklamera spelet inom en rimlig tid från att jag köpte det ifall jag hade velat. Det jag hela tiden velat har varit att det ska fungera att spela, för när det väl gör det är det hur kul som helst.
Visst kanske man inte fick spelet man ville ha när man köpte det, men idag har man det. Vill man (som en del verkar göra) istället sitta hemma och gnälla om att "det är för lite, för sent", och ge fan i att spela spelet nu när det fungerar, så kan jag inte göra mycket mer än att förbryllat skaka på huvudet.

Medlem
Skrivet av bluejava:

Men herregud...DICE gör så gott dom kan.Whina på EA istället,det var dom som ville släppa spelet tidigare för att dom såg en chans att tjäna pengar...Tycker det är bra gjort av DICE att göra så här och det visar att dom inte har glömt oss spelare...

DICE = EA. När ska folk lära sig?

Det lär knappast vara så att nån kostymnisse från HQ kommer och säger att i oktober så ska ni ha nya BF färdigt annars så jävlar. En deadline tas högst troligt fram tillsammans med cheferna från respektive avdelning, och verkar tro att dom har odödliga robotar som kan få saker gjort på nolltid, trots att dom har bevisat flera gånger om att dom alltid släpper ofärdiga produkter. Dom är på tok för självsäkra med andra ord.

Hade man insett redan från början att en ny motor skulle innebära extra arbete så skulle man ha satt en helt annan deadline, och något man absolut inte ska göra är att sätta ett release datum ett halvår innan release.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av bluejava:

Men herregud...DICE gör så gott dom kan.Whina på EA istället,det var dom som ville släppa spelet tidigare för att dom såg en chans att tjäna pengar...Tycker det är bra gjort av DICE att göra så här och det visar att dom inte har glömt oss spelare...

DICE = EA. När ska folk lära sig?

Det lär knappast vara så att nån kostymnisse från HQ kommer och säger att i oktober så ska ni ha nya BF färdigt annars så jävlar. En deadline tas högst troligt fram tillsammans med cheferna från respektive avdelning, och verkar tro att dom har odödliga robotar som kan få saker gjort på nolltid, trots att dom har bevisat flera gånger om att dom alltid släpper ofärdiga produkter. Dom är på tok för självsäkra med andra ord.

Hade man insett redan från början att en ny motor skulle innebära extra arbete så skulle man ha satt en helt annan deadline, och något man absolut inte ska göra är att sätta ett release datum ett halvår innan release.

Kan du aldrig skriva något positivt eller vettigt? CONSPIRACY, PLS. COMPANIES HATE US.

Såklart att dom vill pusha ut spelet så snabbt som möjligt innan diverse andra spel släpps/folk köper mest spel. Ren logik.

Du kan ju rabbla upp deadlines, chefer och avdelningar om du vill, det gör det ju inte mindre sant.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Davwve:

Hade nog varit mer uppskattat om dom hade släppt lite nya banor gratis. Istället för brons/silver battlepacks som man inte får något bra från ändå.. Utökat level capen till 1000 eller liknande. För finns endel lvl 110 nu..

Vad skulle man tjäna på att ha en levelcap upp till lvl 1000?

Vad tror du själv?

Jo med tanke på att det är fler och fler som når lvl110. Och många tröttnar då för att man har inget mer att kämpa efter. Är ju alltid kul att ha något att kämpa efter, det bästa hade varit om det inte hade funnits någon lvl cap. Är många som är lvl 110 och tröttnat på att spela för att de inte finns något att kämpa efter länge när man har låst upp alla vapen.


signatur
Medlem

Vad är poängen att lvla snabbare om alla andra också lvlar snabbare? Dom belönar ju ingen med detta. Dom straffar bara dom som av någon anledning inte spelar den månaden. Prova ge bort en DLC till alla, kanske? Eller något riktigt plåster på såren.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Davwve:

Hade nog varit mer uppskattat om dom hade släppt lite nya banor gratis. Istället för brons/silver battlepacks som man inte får något bra från ändå.. Utökat level capen till 1000 eller liknande. För finns endel lvl 110 nu..

Vad skulle man tjäna på att ha en levelcap upp till lvl 1000?

Vad tror du själv?

Jo med tanke på att det är fler och fler som når lvl110. Och många tröttnar då för att man har inget mer att kämpa efter. Är ju alltid kul att ha något att kämpa efter, det bästa hade varit om det inte hade funnits någon lvl cap. Är många som är lvl 110 och tröttnat på att spela för att de inte finns något att kämpa efter länge när man har låst upp alla vapen.

Men lvl systemet i BF har fortfarande inget syfte förutom tiden då man låser upp saker. Det är bara en siffra vid namnet. Spelet blir knappast roligare för det, mer av ett beroende och en tvångstanke.

Medlem
Skrivet av bleak:

Kom igen nu grinollar spelet fungerar stabilt och har gjort så ett bra tag för de flesta.

Jag kan också vara bitter och sura men vafan ryck upp er.

Är du på riktigt? Spelet kraschar mer än aldrig förr, man blir oneshottad mer än aldrig förr, man dör bakom väggar mer än aldrig förr och man trillar genom marken mer än aldrig förr.

De har inte löst ett enda problem för mig sen release, snarare tvärtom.

Att jag kan få ett battlepack med en sprej-burk med färg i till mitt vapen en gång om dagen tackar jag dock för. Nu blev spelet genast mycket mer stabilt!

Medlem

Testade häromdagen. Jag får mest bara "Game disconnected" när jag försöker ansluta till en server. Men om 6 månader kan det nog bli bra.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

123
Skriv svar