Star Wars: Assault Team är bekräftat

Robot
Medlem
Star Wars: Assault Team är bekräftat

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Johan, stavfel första raden:

"Disne ..."

Jag antar du menar: "Disney".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Håller med - och den här mobilfebern börjar bli löjlig. Det läggs ner projekt som kan bli riktigt stort men istället ger man några avdankade kodare ett löjligt kortspel och tror att alla fans ska bli helnöjda.

Kan slå vad om att majoriteten av funktioner i scam-appen kommer att innehålla köp för riktiga pengar!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Johan, stavfel första raden:

"Disne ..."

Jag antar du menar: "Disney".

JAG antar att han menar Disnea, ett obskyrt Death-folk band från -60 talets underground i Örebro..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vi vet dock att utvecklare från EA håller på med SW baserade spel. Dice, Visceral, Bioware och EA Canda (?) är de som ryktas hålla på att utveckla ett spel just nu. Chansen är ganska stor att just dessa spel vi vill ha är under utveckling.
Dessutom har EA mer eller mindre frågat vilka spel de borde utveckla, ifall du missat det.

Medlem

Skulle kunna tänka mig att spela det här men hade hellre sett några nya karaktärer istället för de gamla uttjatade.

Medlem

Kryllar av sådana här kortbaserade spel.. Trött man blir...

Medlem

Ser på bilden och tänker; "Shit ser ut som ett klassiskt dungeon rpg fast i Star Wars miljö alá Eye of the Beholder eller Legend of Grimlock! Ashäftig idé och perfekt platform för IOS!

Läser att det är ett kortspel och vaknar upp efter medvetslöshet för att ha slagit huvudet i bordet.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vem håller en pistol mot din tinning och tvingar dig att spela det här?

Medlem

Så länge det inte är dice som gör det så har det potential till att bli bra.

Medlem

Kan det måhända bli ett spel som är gratis och har mikrotransaktioner?


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Att ingen kommenterat Skywalkers ögonbryn.. ser ut som han håller på att förvandlas till en varulv :<

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Ja tack, Republic Commando var hur grymt som helst, riktigt sorgligt att det aldrig fick någon uppföljare då spelet hade bra gameplay och älskvärda karaktärer. Tie Fighter har jag aldrig spelat men hört att det ska vara ett av de bästa Star Wars spelen som gjorts, en remake vore gött.

Så jäkla trögt det ska vara för många utvecklare/utgivare att leverera det fansen vill ha :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wow, ett smartphone spel.


signatur

Meep!

Medlem

Som mobilspel ska vara enligt mig, långsamma och turbaserade. Jag kan inte styra mobilspel i realtid

Medlem

Påminner mig av unga år med Star Wars: Customizable Card Game. Hoppas det liknar detta och kul meatt det kommer till Win Phone


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vem håller en pistol mot din tinning och tvingar dig att spela det här?

Varför får han inte ha en åsikt om vilka spel som borde utvecklas?


signatur

I drank what?

Medlem

Wow, ett till kortspel. Så originellt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Alexander7938:
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vi vet dock att utvecklare från EA håller på med SW baserade spel. Dice, Visceral, Bioware och EA Canda (?) är de som ryktas hålla på att utveckla ett spel just nu. Chansen är ganska stor att just dessa spel vi vill ha är under utveckling.
Dessutom har EA mer eller mindre frågat vilka spel de borde utveckla, ifall du missat det.

Ryktas? Vi vet redan att Dice pysslar med Battlefront 3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser tyvärr ut som alla andra stor-namn-kortspel-till-mobilen som har kommit ut på senaste tiden, GI JOE, Transformers, X-Men etc. där man tittar på kort som slumpmässigt skjuter på varandra utan större strategiskt påverkan...

Medlem

Ser skitdåligt ut men jag hoppas det är bra.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Alexander7938:
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vi vet dock att utvecklare från EA håller på med SW baserade spel. Dice, Visceral, Bioware och EA Canda (?) är de som ryktas hålla på att utveckla ett spel just nu. Chansen är ganska stor att just dessa spel vi vill ha är under utveckling.
Dessutom har EA mer eller mindre frågat vilka spel de borde utveckla, ifall du missat det.

Ryktas? Vi vet redan att Dice pysslar med Battlefront 3.

De andra utvecklarna så vitt jag vet har vi inte fått något bekräftande av att de är under utveckling.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Alexander7938:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Alexander7938:
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vi vet dock att utvecklare från EA håller på med SW baserade spel. Dice, Visceral, Bioware och EA Canda (?) är de som ryktas hålla på att utveckla ett spel just nu. Chansen är ganska stor att just dessa spel vi vill ha är under utveckling.
Dessutom har EA mer eller mindre frågat vilka spel de borde utveckla, ifall du missat det.

Ryktas? Vi vet redan att Dice pysslar med Battlefront 3.

De andra utvecklarna så vitt jag vet har vi inte fått något bekräftande av att de är under utveckling.

Det är sant, men det såg ut som att du försökte säga att inga spel var utannonserade för någon utvecklare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Wow, ett till kortspel. Så originellt.

Wow, ett till RPG, FPS, bilspel, sportspel, strategispel.
Hitta på en egen genre ifall det är för jobbigt att folk utnyttjar de befintliga. Herregud vad folk gnäller. Snacka om first world problems.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Bennii:

Wow, ett till kortspel. Så originellt.

Wow, ett till RPG, FPS, bilspel, sportspel, strategispel.
Hitta på en egen genre ifall det är för jobbigt att folk utnyttjar de befintliga. Herregud vad folk gnäller. Snacka om first world problems.

Det är min rätt som svensk att gnälla. Flytta till Nordkorea om du inte gillar gnäll.

Allt går i vågor och just nu är kortspel hetaste mode i vissa kretsar. Det börjar kännas tjatigt med kortspel. Det är allt jag säger. Och självklart är det ett I-landsproblem.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av MaXMC:

Men lägg ned... Ta tillbaka Starwars 1313 eller gör en uppföljare på Star Wars: Republic Commando istället..

Eller varför inte en re-make på Tie-Fighter

Vem håller en pistol mot din tinning och tvingar dig att spela det här?

Det är väl ingen som tvingar mig till det?
Bara sorligt att lägga ned utvecklingstid på sådan här skit när man kunde gjort riktiga spel istället.

Har provat både Magic the Gathering på PS3, Hearthstone och Scrolls på PC. Tycker det helt enkelt inte är roligt.

Nä man får väl ta å fixa en Dosbox så att man kan lira om TIE-fighter igen...

1
Skriv svar