The Elder Scrolls Online kräver inte Playstation Plus

Robot
Medlem
The Elder Scrolls Online kräver inte Playstation Plus

Trevligt, dock tror jag inte att det finns många personer som köper ett PS4 enbart för att spela ESO.

Medlem

Äntligen lite MMOs till konsoll! Såvida recensionerna är positiva skall iallafall spelet testas!

Inaktiv
Skrivet av Cirez:

Trevligt, dock tror jag inte att det finns många personer som köper ett PS4 enbart för att spela ESO.

Det är förmodligen sant men det finns många som inte har Xbox Live t ex.

Medlem

Undrar om det är en av anledningarna till att det blir så dyrt i månadsavgift. Det är det största problemet jag ser med spelet just nu.

Rent gameplaymässigt har jag inga större problem med det vad jag kan se. Påminner litet om Oblivion sammanslaget med rift och GW2, av allt att döma.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Cirez:

Trevligt, dock tror jag inte att det finns många personer som köper ett PS4 enbart för att spela ESO.

Det är förmodligen sant men det finns många som inte har Xbox Live t ex.

Va? Vad har xbox live med denna nyhet att göra?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Cirez:

Trevligt, dock tror jag inte att det finns många personer som köper ett PS4 enbart för att spela ESO.

Det är förmodligen sant men det finns många som inte har Xbox Live t ex.

Va? Vad har xbox live med denna nyhet att göra?

Mycket då det är i princip samma sak som Playstation Plus (PS4); att man betalar en sk subscription för att få spela online. Det jag menade att det kommer säkert vara en del människor som köper PS4 utan att prenumerera på Plus.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Cirez:

Trevligt, dock tror jag inte att det finns många personer som köper ett PS4 enbart för att spela ESO.

Det är förmodligen sant men det finns många som inte har Xbox Live t ex.

Va? Vad har xbox live med denna nyhet att göra?

Att har man båda konsolerna så kanske man köper det till playstation för att slippa en extra kostnad. Hoppas det blir bra gamepad-kontroller vill kunna ligga i soffan och slöspela när jag utforskar utan att känna mig helt handikappad.

Medlem

Jag har Playstation 4 och XBOX One... men skulle aldrig få för mig att betala för PS Plus eller XBOX Live.

Ska man alltså behöva betala dubbla månadsavgifter för detta spel på XBONE men inte på PS4? Fördel för SONY isåfall.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Jag har Playstation 4 och XBOX One... men skulle aldrig få för mig att betala för PS Plus eller XBOX Live.

Ska man alltså behöva betala dubbla månadsavgifter för detta spel på XBONE men inte på PS4? Fördel för SONY isåfall.

så som jag uppfattar det är det Xbox live guld som gäller endast.

Medlem

Skulle sitta fint med reducerad månadsavgift om man har PS+.

1
Skriv svar