Trailer – Pimpa din mount i Wildstar

Robot
Medlem
Trailer – Pimpa din mount i Wildstar

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

I'm with you, mate! Jag tror verkligen på detta spelet.

Medlem
Medlem

Även om jag inte direkt tror på att det kommer bli den hit alla väntar på kommer jag testa det främst för att de har så mycket humor i sina trailers.

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

Jag gissar fail. Känns som ett lite sämre WoW, ungefär som SW:TOR.

Medlem

Är enormt mer sugen på Wildstar än på ESO!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

signatur
Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Är enormt mer sugen på Wildstar än på ESO!

Det lilla hopp jag hade för ESO dog när jag såg imperial edition, wildstar har jag haft ögonen på i flera år så det är ett givet köp.

Medlem

fan va sugen jag e på detta. släpp noaw!!!!

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Cliffie:

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

Jag gissar fail. Känns som ett lite sämre WoW, ungefär som SW:TOR.

Jag har spelat det och jag kan säga att det känns inte som något av dem. Detta är förstås min egna åsikt så ta det inte som om jag försöker ändra din åsikt.

Medlem

Underbart. Så sjukt underbart.


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Cliffie:

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

Jag gissar fail. Känns som ett lite sämre WoW, ungefär som SW:TOR.

Jag har spelat det och jag kan säga att det känns inte som något av dem. Detta är förstås min egna åsikt så ta det inte som om jag försöker ändra din åsikt.

Det har jag också. Och ja, vi har helt enkelt olika åsikt om spelet. Jag önskar dock att jag hade gillat det, för jag suktar efter ett bra MMORPG just nu.

Medlem

WildStar är spelet jag ser mest fram emot i år. Sjukt pepped! Givet köp på releasen!

Medlem

Älskar humorn och den grafiska stilen i spelet, få se hur spelkänslan är, e lite less på de gamla hotkeycombat baserade modellerna, även om den här verkar lite mer interaktiv som GW 2 eller neverwinter.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Folk kan säga att det ser gammalt ut hur mycket de vill. Jag är fan pepp på det här. Kan bli en total fail, men jag tror att det har chansen att bli riktigt najs. De ser ju ut att ha nog med content för launch iaf.

Definitivft. Jämnför detta spel med Elderscrolls online till exempel

Medlem

Glad att se att kommentarerna här inte är fyllda med hat som det är på vissa andra sidor.
Har spelat betan en hel del och kan säga att jag njuter utav det.

Medlem

kommer detta spel bli f2p?

Medlem
Skrivet av Lepracy:

kommer detta spel bli f2p?

Nej, och det ska vi vara glada för.

Medlem

Underbart spel

Medlem
Skrivet av yngve:
Skrivet av Lepracy:

kommer detta spel bli f2p?

Nej, och det ska vi vara glada för.

Agreed! \o/

1
Skriv svar