Japansk trailer för Donkey Kong Country till Wii U

Robot
Inaktiv
Japansk trailer för Donkey Kong Country till Wii U

verkar som wii u får alla bra spel .. blir nog den "nextgen" konsollen jag kommer skaffa

Medlem
Skrivet av doom:

verkar som wii u får alla bra spel .. blir nog den "nextgen" konsollen jag kommer skaffa

Och om inte spelen duger så är Wii U dessutom den bästa Netflix-apparaten.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Haha, det blev lite One Piece vibbar på det där när berättarrösten kom in och talade om vad det var för typer av banor och teman på banorna

Medlem

2014 kommer bli ett underbart år för Wii U. Mario Kart, Donkey Kong, Super Smash Bros, Yarn Yoshi, Bayonetta 2 och förhoppningsvis nya Zelda samt "X".

Blir nog inget köp av en ny konsol förrän nästa år, för med allt som kommer till Wii U och PC så har jag så jag klarar mig

Medlem

Det är ju egentligen skamligt att Wii U säljer sämre än Ps4 och Xbox One... Finns ju mycket bättre spel till Wii U enligt mig!

Man får ju se fööör mycket får spola så jag inte spoilar allt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Klarar mig också väldigt bra med PC och Wii U. Finns många bra spel nu, spelar just nu UnEpic som är suveränt med gamepaden.

Medlem

Så, jag vart uttråkad och trött. Jag har pluggat japanska ett tag nu och har sedan länge, när jag sett FZ lägga upp en japansk trailer, velat översätta den till alla. Så, jag gav det ett försök den här gången. Om det nu är någon som kan bättre japanska, så får han/hon hacka på mig hur mycket som helst. Min japanska är fortfarande work in progress. n_n
Varsegoda.

0:20-0:41
För att ta över Donkey Island framträdde vikingarna vid land. Donkey Kong och hans kamraters äventyr för att en gång för alla ta tillbaka ön börjar nu!

Donkey Kong Tropical Freeze!

0:42-1:22
Varje ö har fått unika namn.
Djungeln, självfallet!
Havet!
Savannah!
Isvärlden!
Det kommer bjudas på massa olika banor!

Hoppa!
rulla!
Ta tag i!
Slåss!
Drag!

Genom fartfylld action kommer de arbeta tillsammans!

1:23-1:36
För ännu snabbare banor åker du godsvagn, (bästa jag kunde hitta ) flyger intensivt i luften med rakettunnan och äventyrar tillsammans med din djurkompis Rambi!

1:37-2:09
När det kommer till dina kamrater så är den gamla vanliga Diddy kong med vid din sida och du har även den skrytande Dixie Kong som kan flyga med sitt hår (Hänger inte riktigt med, men kontentan är korrekt) och så har vi det nya, tredje valet att välja och hjälpa dig, Cranky kong!
Dessutom, Samlar tillräckligt många bananer så kan du använda en speciallattack! Om du använder den så kan du förinta alla fiender i närheten!

2:10-2:22
Även den här gången kan man spela två-player. (Inte säker, men kontentan är rätt)
Donkey kong och sin partner kan separera och spela tillsammans!

2:23-2:25
(Titel)
Även om du spelar för första gången
SUPPORT ITEMS!

2:26-2:57
Även om din partner dör(Hårda ord) så kan du strax därför kalla tillbaka honom med hjälp av aktiveringstunnan.
Med den gröna ballongen kan du återvända snabbt efter att du har fallit nerför banan.
När du åker på spåren kan du använda Crush Guard som försvarar dig när du kolliderar med objekt.
I Donkeys rafflande äventyr är full av items för support, så även om det är fyllt med action så kan du ha roligt för första gången (Du som spelar för första gången)

3:29-3:44
Med uppfriskande, mäktig action, vart du än är, kämpa dig vidare!
WII U, Donkey Kong, Tropical Freeze!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av doom:

verkar som wii u får alla bra spel .. blir nog den "nextgen" konsollen jag kommer skaffa

Och om inte spelen duger så är Wii U dessutom den bästa Netflix-apparaten.

På vilket sätt? Klurar på att köpa en U jag med

Medlem
Skrivet av umegatron:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av doom:

verkar som wii u får alla bra spel .. blir nog den "nextgen" konsollen jag kommer skaffa

Och om inte spelen duger så är Wii U dessutom den bästa Netflix-apparaten.

På vilket sätt? Klurar på att köpa en U jag med

Jag hittade en kortfattad YouTube-video som förklarar det bättre än vad jag kan:
http://www.youtube.com/watch?v=6i8vQmC8C7E
Sen är det ju dessutom väldigt bekvämt att kunna ligga i sängen och titta på film också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

MEG
Medlem

Ser riktigt roligt ut, synd att man inte har en sådan handkontroll, eller vänta det var visst en ny konsoll


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Nästan så man börjar överväga ett Wii U-köp med alla titlar som är på gång.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Köpte Wii u förra helgen, lirar Mario Bros U för fulla muggar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar