Plague Inc kommer till pc

Robot
Plague Inc kommer till pc

Att utrota mänskligheten har aldrig varit trevligare - nu med multiplayer!

#plague-inc-evolved


Medlem
Plague Inc kommer till pc

Klart man drar på sig vinylhandskarna framåt fredagsmyset!

Medlem

Lagt ner massvis med timmar på att utrota mänskligheten på alla möjliga sätt (oftast är det stackarna i Indien som får lida först) och när det misslyckas är det för att de nedrans grönlänningarna stänger sin hamn

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Lagt ner massvis med timmar på att utrota mänskligheten på alla möjliga sätt (oftast är det stackarna i Indien som får lida först) och när det misslyckas är det för att de nedrans grönlänningarna stänger sin hamn

hah! indien är min favorit med!
och precis som du säger är grönland svårast...

Medlem

Asbra spel, men har inte kommit förbi spores :-/

Medlem

Spelade föregångaren "Pandemic", ganska underhållande. Och Grönland pajade spelets balans, lyckades du inte infektera dem i början så var loppet över.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av KatOne:

Spelade föregångaren "Pandemic", ganska underhållande. Och Grönland pajade spelets balans, lyckades du inte infektera dem i början så var loppet över.

Föregångare? Det är väl snarare en ganska skamlös kopia av Pandemic 2.

Medlem

Trevligt, har det på min mobil men tycker det är för liten skärm för att spela Plague Inc på den. Någon platta äger jag inte.
Får se hur spelet gör sig på PC.

Medlem

Blev tvungen att dra ner och testa på mobilen nu. Var riktigt skoj!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Föregångare? Det är väl snarare en ganska skamlös kopia av Pandemic 2.

Det stämmer säkert.

Jag ser nu att jag menade att sätta mina citationstecken runt ordet "föregångare", och inte "Pandemic" (för namnets exakthet är ju inte frågan, utan dess äkthet som just "föregångare").

Du får gärna upplysa mig om "backstoryn" och varför det hela är skamlöst?

Medlem

Som flitig brukare av vinylhandskar (på jobbet), så är det sjukligt avkopplande att mutera basilusker på ledig tid! Mwoahaha!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

1
Skriv svar