Ghostbusters Lego blir verklighet!

Ghostbusters Lego blir verklighet!

SKLEEEE!!!

Men tyvärr gäller det enbart Ecto-1 och minifig av alla ghostbusters.
Brandstationen kommer inte vara med och frågan är då, hur dum måste personen som beslutade det vara?

Men i alla fall.

SKLEEEE!!!

Look at this, do it!
Det här är kärlek :heart:

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Ghostbusters Lego blir verklighet!

Det roliga är ju att Lego ska ju vara en "leksak" riktade åt barn, men tror att alla som köper detta kommer vara närmare 30 och över

Medlem

Är inget officiellt Lego. Utan detta är ett fans som har byggt.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Är inget officiellt Lego. Utan detta är ett fans som har byggt.

Ja och nej, det är fans som har byggt det men via Lego Cusoo-processen så har Lego nu plockat upp det som en officiell produkt. Minecraft-legot gick samma väg för nått år sen.

Här är den officiella Lego Cusso-videon där de utannonserade Ghostbusters-legot.

http://www.youtube.com/watch?v=_QT5zu1x65Q

/ LordDaimos

Medlem

Sanningen är Traveller.....att jag bara sett andra Ghostbusters filmen.

SNÄLLA SLÅ MIG INTE!


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Apministern:

Sanningen är Traveller.....att jag bara sett andra Ghostbusters filmen.

SNÄLLA SLÅ MIG INTE!

Slå...Mörda...whats the difference

Men då kan jag rekommendera dig att skaffa första filmen och sen ha en riktig mys-stund i soffan. Så många quotes!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Luftman:

Det roliga är ju att Lego ska ju vara en "leksak" riktade åt barn, men tror att alla som köper detta kommer vara närmare 30 och över

Oh shaddap!

Bygga lego är ju BÄST! Bättre än att spela!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Dinskugga:

Är inget officiellt Lego. Utan detta är ett fans som har byggt.

Ja och nej, det är fans som har byggt det men via Lego Cusoo-processen så har Lego nu plockat upp det som en officiell produkt. Minecraft-legot gick samma väg för nått år sen.

Här är den officiella Lego Cusso-videon där de utannonserade Ghostbusters-legot.

http://www.youtube.com/watch?v=_QT5zu1x65Q

/ LordDaimos

Nu blev det så ja. Men innan var det inte det vet att det var igenom cusso grejset. Men var inte officiellt när vi pratade om det.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Videon jag länkade till postades dagen innan jag länkade den, vilket jag gjorde några timmar efter det du skrev, så hur kan den då inte ha varit officiell då?

/ LordDaimos

1
Skriv svar