Killzone: Shadow Fall säljer som högteknologiskt smör

Robot
Killzone: Shadow Fall säljer som högteknologiskt smör
Medlem
Killzone: Shadow Fall säljer som högteknologiskt smör

bra att dom kan skryta med något ialla fall ^^

Medlem

Ja något exklusivt spel är väl ps4-ägare tvungna att köpa.

Medlem

Finns det något annat ens halvt populärt FPS på PS4 än?
Klart kidsen behöver ett FPS till konsolen.


signatur

// Bacon <3

MiN
Medlem

Precis, inte speciellt konstigt när det inte finns något annat vettigt att välja på.

Medlem

Inte så konstigt när det här är det enda bra (exklusiva) Ps4 spelet än så länge


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Finns det något annat ens halvt populärt FPS på PS4 än?
Klart kidsen behöver ett FPS till konsolen.

CoD, BF4?

Medlem
Skrivet av DredZor:
Skrivet av PcKaffe:

Finns det något annat ens halvt populärt FPS på PS4 än?
Klart kidsen behöver ett FPS till konsolen.

CoD, BF4?

Ah de finns alltså på PS4. Var osäker, är inte det minsta intresserad av FPS så det var en legitim fråga. Inte en kritik mot PS4ans hitills halvpjåkiga utbud av spel.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Men varför? Det är ju verkligen inget superbra spel.
Hade det inte släppts samtidigt som PS4an så kan jag aldrig tänka mig att det sålt lika bra.

Medlem

I brist på bröd...

Medlem

Det kan ju bero på att Killzone säljs tillsammans med PS4 i många utgåvor. Gissar att de trixat lite med siffrorna vad gäller "sålda" spel.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Många var säkert bundlade med PS4:an, det är därför jag äger ett ex.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ett riktigt bra spel, i alla fall multiplayer Inga server problem, inga rank unlocks, välbalanserade vapen och förmågor, gratis mappacks! fokus på teamplay och objective över k/d och INGEN vidrig aim assist, lag compensation, bullet magnetism etc. Ett välgjort fps för bra konsolspelare, för rena casuals finns betafield och cod med äcklig aim assist, buggar och annat surt som svindyr dlc med återanvända banor

Medlem

FZ=PC GAMER Inget konstigt att spelet får en massa gnäll här

Medlem

Inte konstigt när det bara finns två spel värda att köpa till maskinen.. vilken bedrift.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Många var säkert bundlade med PS4:an, det är därför jag äger ett ex.

Samma här, men jag har börjat gilla det

Medlem
Skrivet av Javas:

Inte så konstigt när det här är det enda bra (exklusiva) Ps4 spelet än så länge

Fråga utan att kritisera. Räknar du bort Resogun? Du kanske inte tyckte om det?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ett riktigt bra spel, i alla fall multiplayer Inga server problem, inga rank unlocks, välbalanserade vapen och förmågor, gratis mappacks! fokus på teamplay och objective över k/d och INGEN vidrig aim assist, lag compensation, bullet magnetism etc. Ett välgjort fps för bra konsolspelare, för rena casuals finns betafield och cod med äcklig aim assist, buggar och annat surt som svindyr dlc med återanvända banor

Ja verkligen, jag kör MP i Shaodw Fall lite då och då när jag inte vet vad annat jag ska spela. Till skillnad från en del andra FPS som är ute nu så känns gunfights i Shadow Fall jämnare och intressantare.

Medlem

Till er som gnäller och ger gliringar,, har ni ens testat något av Killzone spelen?
Minns att när jag första gången kom I kontakt med Killzone så var det på PS3an och Killzone 2 ,, men oj vilket lir det var,, tycker iallafall jag. Har även spelat 3an av Killzone och jag tyckte att den var sämre än 2an, rätt så mycket faktiskt. Kan iofs bero på andra faktorer än bara spelet.
Men nu har ju PS4an kommit och likaså ett nytt Killzone, det kan ju mycket väl vara så att folket köper spelet I brist på annat, vilket jag själv tror ligger bakom försäljnings siffrorna. Men för den sakens skull så behöver ju spelet inte vara dåligt, bara för att FZ gav det 3 av 5 I MP så är det ingen guide att följa.
Jag hoppas att spelet är I kaliber med Killzone 2 det hade varit nice. Den som lever får se.

Men iallafall till er "pessimister",,, sluta lipa och klaga på något ni aldrig sett eller upplevt. Det går att medge att man har fel även om det gör ont.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Gillar killzone, speciellt i mp.

"KillZone"-spelen har alltid varit välgjorda och underhållande. Om man tror att de ska föreställa "Heavy Rain" eller något Mario-spel, så är man nog ute och reser.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ett riktigt bra spel, i alla fall multiplayer Inga server problem, inga rank unlocks, välbalanserade vapen och förmågor, gratis mappacks! fokus på teamplay och objective över k/d och INGEN vidrig aim assist, lag compensation, bullet magnetism etc. Ett välgjort fps för bra konsolspelare, för rena casuals finns betafield och cod med äcklig aim assist, buggar och annat surt som svindyr dlc med återanvända banor

Härligt attt höra från någon som faktiskt kört spelet. I detta hav av mjölksura pcgamers, så är det svårt att tänka sig att de själva faktiskt har prövat det, men har av någon anledning valt att kommentera om spelet.

Den som tycker "Dark Souls" är svårt, borde testa det första "KillZon" på allra högsta svårighetsgraden. Det är ingen lätt resa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Javas:

Inte så konstigt när det här är det enda bra (exklusiva) Ps4 spelet än så länge

Fråga utan att kritisera. Räknar du bort Resogun? Du kanske inte tyckte om det?

Har faktiskt inte testat Resogun :S


signatur

Game long and prosper

Medlem

2,1 miljoner exemplar gäller inte för samma period som 4,2 miljoner exemplar av PS4. Men trots det en väldigt hög "attach ratio"

Undrar hur många exemplar Knack har sålts i. Typ 500 000 kanske?

Medlem

Som sagt så säljer ALLTID "bundlade" spel bättre än de som ej är det i samband med releasen av de nya konsolerna.

Som tur är kan man ju köpa ENBART konsolen utan det här spelet också.

Medlem

Hur man än vrider och vänder på det, är detta det tveklöst mest lockande MP-spel på nya generationen.

Oerhört mycket mer eget än både BF och CoD, och man tvingas till lagspel tack vare ett riktigt skickligt gjort klass-system.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Hur man än vrider och vänder på det, är detta det tveklöst mest lockande MP-spel på nya generationen.

Oerhört mycket mer eget än både BF och CoD, och man tvingas till lagspel tack vare ett riktigt skickligt gjort klass-system.

Jo men snart släpps ju Titanfall som kanske tar över den positionen.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av oscarstegland:

Hur man än vrider och vänder på det, är detta det tveklöst mest lockande MP-spel på nya generationen.

Oerhört mycket mer eget än både BF och CoD, och man tvingas till lagspel tack vare ett riktigt skickligt gjort klass-system.

Jo men snart släpps ju Titanfall som kanske tar över den positionen.

Ok!...

1
Skriv svar