Gör State of Decay-utvecklarna ett mmo?

Robot
Medlem
Gör State of Decay-utvecklarna ett mmo?

Har varit ganska självklart att de kommer göra ett mmo efter State of Decay. Det har utvecklarna varit tydliga med.
Sen får man se om de tänker följa sin originella plan och göra Class 4 eller göra State of Decay 2. Själv föredrar jag det senare men med coop

Medlem
Skrivet av Anthonyu89:

Har varit ganska självklart att de kommer göra ett mmo efter State of Decay. Det har utvecklarna varit tydliga med.
Sen får man se om de tänker följa sin originella plan och göra Class 4 eller göra State of Decay 2. Själv föredrar jag det senare men med coop

Samma här, ser hellre en uppföljare av State of Decay med 1-4 spelare co-op än ett stort mmo där alla bara dödar varann och pajar.

Medlem

Jaha, så var det franchiset fullständigt förstört då ja.

Medlem

State of decay kan vara bland det värsta skräp jag spelat. Köpte detta eftersom jag älskar DayZ (både modden och standalone), i hopp om att detta ska vara något i samma stil, visade sig vara fel....

Medlem
Skrivet av bpapzDayZ:

State of decay kan vara bland det värsta skräp jag spelat. Köpte detta eftersom jag älskar DayZ (både modden och standalone), i hopp om att detta ska vara något i samma stil, visade sig vara fel....

Håller helt och hållet med, närstrids animationerna/systemet tex, det får en att vilja lägga sig i duschen och gråta samt skrubba sig själv med svinto.

1
Skriv svar