Medlem
Spelåret 2014

"Rösta på tre favoriter" och så är det radio buttons

// edit: Ändrat nu, nice

// edit igen:

Om man skall välja från den listan:

Elder Scrolls Online
Wildstar
South Park, Titanfall eller Division... blir nog SP


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Förvånadsvärt lite jag ser fram emot av dessa. Wolfenstein: The New Order hade jag inte hört ett skvatt om men det verkar vara klassiskt roligt även om det är lite uttjatat. Annars är det bara The division av dessa.

Edit: glömde ju Wasteland 2 men det ser inte så roande ut just nu tycker jag.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

Inget utom Evil Genius 2 !


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

The Sims 4 blir en omedelbar klassiker.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Lustigt nog är jag inte jättesugen på något till dom nya konsolerna direkt, så lär vänta något år innan jag överväger att skaffa dom.
Blir nog fan en WiiU först.

Annars är det Telltales alster, Hotline Miami 2 och Pillars of eternity som jag ser fram emot allra mest.

Medlem

Jag röstade på Stick of truth och Dragon Age. För att jag hoppas på några riktigt bra RPG i år.

Jag tänkte rösta på Witcher 3 men insåg att det skulle få så många röster ändå, så jag skänkte min tredje röst till Obsidians Pillars of Eternity.

Medlem

Destiny.

En MMO- shooter där jag kan glida runt med kompisarna i en sci-fi värld som verkar designats specifikt för mig, med dom snyggaste rustningarna och miljöerna jag lagt ögonen på.

Jepp, yup och javisst.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är ett så lovande spelår att tre val känns begränsat. Ovanligt för min del.

EDIT: Det blev ändå The Witcher 3, Pillars of Eternity och The Wolf Among Us. Men jag ser egentligen fram emot tre fjärdedelar av spelen på den där listan. Lite läskigt.

"The Bitcher 3" verkar riktigt bra, så även "The Elder Scones" och "Density", samt en massa annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Metal Gear Solid V!

Medlem

1.Order 1886(märkligt att det inte är med på listan menas Thief är med)
2.Infamous:Second Son
3.DriveClub

Medlem

Känns inte som nåt jätteintressant spelår för mig. Många spel som kan bli bra men som inte tilltalar mig. Några av de mest intressanta spelen enligt mig som saknas på listan är Project CARS och Assetto Corsa.

Medlem

denna listan är vad ni vet som kmr komma typ. kmr komma spel som inte ens studios gått ut officelt med och inde spel.

Detta är dock tunga AA studios som gått ut med,

Min 1a är iaf Witcher wild hunt utan tvekan andra 2 finns det så många ifrån division till dying light till inquisition eller wildstar.

Bra spel, dock väldigt snål lista om vi tittar på fjoll året(för mario och wii spel osv är inget jag ser fram emot direkt alls eller räknas som årets spel att följa, dock helt klart är dom populära i mängden.

Men jävligt trista för hardcore gamern och för simpla

Medlem

Vars är X till wiiu mitt mest efterlängtade jrpg på många år

Medlem

Elite Dangerous!


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

Medlem

Vart är wargame Redragon och paradox east vs west ?

Medlem

Top 3

Dark Souls 2

The Wolf Among Us

Witcher 3

Resterande

Titanfall, The Division, Watch Dogs, The Evil Within, South Park: The Stick of Truth


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Min Firefoxklient hoppade från 300MB till 1.4GB i minnesnyttjande när jag öppnade upp den här artikeln i en ny tab. Flashplayerpluginen i sig drar dessutom 500MB till.

Flash! How we love it!

(Trevlig artikel för övrigt.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bara 4 spel det här som jag längtar efter.

Aliens: Isolation
The Division
Dying Light
Watch Dogs

I den ordningen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Half life 3! Wohoo! Yay!
Med största sannolikhet så kommer vi inte höra ett ord om det (igen).
Men jag tänker dansa runt med min kofot tills min hopplösa hunger efter "tre" är mättad. WAHAHAHAA!!

Hur som helst, Alien: Isolation kommer bli rätt nice.

Medlem

Så här i efterhand funderar jag om inte Torment: Tides of Numeria ska släppas Q4?

Om så är fallet ligger den som klar 1:a följd av Wasteland 2 och Pillars of Eternity.

Hearthstone inte heller med på listan.

Medlem

Röstade The Walking Dead S2, The Wolf Among Us & South Park Stick of Truth

Medlem

Elite : Dangerous är nog det spel jag ser fram emot mest i år, Wasteland 2 kommer på en andra plats och trejde platsen går nog till Pillars of Eternity. Alien : Isolation ser förvånansvärt intressant ut, trodde inte jag skulle bli intresserad av ett Alien spel igen så kort efter A:CM men som det är nu kan det bli en stark konkurrent till Among the sleep.

2014 ser ut att kunna bli ett av de bästa för PC på många år när det kommer till spel med en ganska stor budget.

Medlem

The Division är nog den jag längtar efter mest. Titanfall hypade lite i början men för varje gameplay jag ser ju mindre sugen blir jag :/


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

ELF
Medlem

Jag hytter med näven åt er som inte röstade på The Witcher 3 och även er som inte ser det som första alternativ


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

1. Dark Souls 2
2. Tom clancy's The Division
3. Dragon Age: Inquisition (förutsatt att det bygger på 1:an och INTE 2:an)

Medlem

1. Dragon Age: Inquisition
2. South Park: Stick of Truth
3. The Division

k3m
Medlem

Witcher 3 är ett självklart val. det kommer spöa skiten ur alla spelen på listan, även Skyrim. sen ser jag fram emot pillars of eternity och wasteland 2. ett spel som jag saknar på listan är divinitys rollspel (som jag inte minns vad det heter) som ska komma ut nu i år.

Medlem

Efter att ha älskat de tidigare witcherspelen är 3an en solklar favorit på den listan. Sen blir det svårare, Dark Souls 2, The Witness och Walking Dead s2 kommer nog bli najs men annars finns det ett par osäkra kort som The Division och Watch Dogs. De kan verkligen både storflippa och floppa för mig personligen. Pillars of Eternety verkar sjukt najs men får se om det når upp till förväntningarna och blir mer än en retroflört.

12
Skriv svar