Razer gör tillbehör till Xbox One

Robot
Medlem
Razer gör tillbehör till Xbox One

Gillar deras möss, men allt annat Razer som jag köpt, har bara slutat att fungera helt plötsligt av ingen anlednig?
Har testat tidigare xbox 360 kontroll från Razer som inte känts som något annat en en billig, fast då dyr tredje part kontroll.

Blir det en ny konsoll idag så blir det nog en PS4 desutom.

Medlem

Tyvärr finns det endast ett fåtal Razer-produkter som är någorlunda kvalitet, så ärligt talat så vågar jag inte köpa från Razer längre.

Medlem

Sitter själv med en gammal Deathadder och mitt gamla Tarantula, båda funkar utmärkt och är så galet sköna.

Med Razer är märket inget mått på något. De har tillverkat ofattbart bra möss, musmattor och tangentbord, men b.la. förjävliga surround-hörlurar (med kåpa).

Å andra sidan är deras in-ear-lurar (Razer Hydra) kanske de bästa på hela marknaden, om man faktorerar in pris. De är rent orgasmiska att använda.

Vissa grejer från dem är plastig skit, andra är typ NASA-kvalitet. Så märket i sig är varken bu eller bä. Se Razer-produkter som en enkel påminnelse att man ju ändå ALLTID bör kolla upp recensioner på den enskilda produkten man ska ha.

Medlem

3e Nagan sliter jag på just nu...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Har då varit kanonnöjd med alla produkter jag köpt från dom!

Medlem

Just mössen känns som razers starka sida. Har haft 2 stycken, ena höll i 6år. Och denna tror jag kommer hålla något liknande


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Geeks Gaming

Vem vill ha mer plast till en plast box?

Medlem

Alltid tyckt Razers möss är överprisat skräp.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem
Skrivet av marcus8958:

3e Nagan sliter jag på just nu...

Nästa gång får du skaffa något med lite bättre kvalité.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av marcus8958:

3e Nagan sliter jag på just nu...

Nästa gång får du skaffa något med lite bättre kvalité.

Finns 3 möss för MMO.
1. Razers Naga som finns i ett antal utföranden. Är inne på senaste versionen just nu.

2. Logitechs G600 som har sämre kvalité och sämre drivrutiner än Razers Naga. Känns som en budgetvariant av Nagan vilket det är.

3. Mad Catz Cyborg MMO 7. Underlig mus med knappar på ställen jag aldrig tror jag skulle bli van vid. Kvalité vet jag inte mycket om men gissar på att den har det. Tråkiga med den är att den kostar lika mycket som dubbla Logitech G600 eller som dubbla Razer Naga när det är rea.

Så med andra ord finns det inte så många val. Ska man ha en mus med många knappar är Naga det enda valet. Möjligtvis MMO 7 om man kan bli van med en sån.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Alltid tyckt Razers möss är överprisat skräp.

Håller helt med. De är sköna i handen men fan vad dålig kvalité det är. Känns så plastiga så det är löjligt. Logitechs MX 518/G5/G500 faller mig mycket bättre i smaken. Har under 10 års tid endest behövt byta mus en gång.

Medlem

finns inte så många val om man vill ha en bekväm mus när man är vänsterhänt.
har iofs haft sönder den en gång med det var mitt eget fel efter en mini-rage på BF3's underbara nätkod (förstörde skrollhjulet).
väldigt dåligt att det inte går att få tag i reservdelar på nått sätt. var tvungen att antingen beställa en ny från deras hemsida eller köpa en högerhänt variant i lokala butiken och meka lite. ville inte vänta en vecka på frakten så blev den senare varianten


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Då kan ju typ Qpad eller steelseries få göra till ps4 !!

Medlem

varför finns det inte mus och tangentbords stöd till konsolerna?

Medlem
Skrivet av Krycka:

varför finns det inte mus och tangentbords stöd till konsolerna?

Det finns.

Ut3 till konsol har fullt stöd och Final Fantasy till ps4 ska ha stöd och möjligtvis har ps3 versionen det också.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

phi
Medlem
Skrivet av Krycka:

varför finns det inte mus och tangentbords stöd till konsolerna?

http://www.xim3.com

Det blir dock snabbt jättetråkigt i multiplayerspel.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Alltid tyckt Razers möss är överprisat skräp.

Har alltid tyckt att deras möss är det enda som inte är skit (Deathaddern passar min hand perfekt, inte så mycket att göra åt även om den är överprisad)

jkw
Medlem

Hade för mig att Razer satsade på gamers. Inte tv-tv-tv-tv. Skulle vara trevligt om de gjorde tillbehör till PlayStation 4 också.

KoP
Medlem

Trevligt. Har aldrig köpt någon Razer produkt tidigare. Men när man lagt sina vantar på en Xbox One kanske det blir något.

Medlem

Ska man ha en ny xbox kontroll har jag hört att det är scuf som gäller.

Medlem

Någon som vet om det komer en xbox one kontroll till windows?

Inaktiv

Köpte Deathadder 2013 och älskar den. Sitter perfekt i min hand och är den bästa musen än så länge. Vet inte så mycket om deras andra produkter men den musen var riktigt bra för mig.

1
Skriv svar