Februaris fem hetaste spel

Robot
Februaris fem hetaste spel

Spelens årliga istid är snart över.


Medlem
Februaris fem hetaste spel

Har ju då högst förhoppningar inför Thief, AI:n verkade ju dum som sten i tidigare gameplay-visningar men nu senast när dom visade upp hur pass mycket man kunde anpassa svårighetsgraden i spelet så verkar det som att dom verkligen kommer leverera ett riktigt kvalitativt spel!

Ska även bli trevligt med Lightning Returns, dom verkar ha varit väldigt ambitiösa med det spelet och ska bli riktigt intressant och se vad dom lyckas prestera såhär i slutet av konsolcykeln om man tänker på vad GTAV/The last of us gav oss för ögongodis!

Sen var ju Castlevania's senaste trailer riktigt jävla pampig så får hoppas spelet lever upp till det, första var bra men det är lite tråkigt att dom avslutar serien så snabbt innan dom ens tagit klivet in i next-gen.

barnspelen i videon här ovanför lämnar jag till barnen!

RHK
Medlem

Earth Defense Force 2025! EDF! EDF! EDF!

Medlem

Försökte se klippet i SD, buffrade i prox 3 min och fick se 20 sekunder.

Men det jag såg var final fantasy, och det är ju käpprätt åt helvete så jag tänker utgå från att redaktionen har fel.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv
Skrivet av Deli:

Har ju då högst förhoppningar inför Thief, AI:n verkade ju dum som sten i tidigare gameplay-visningar men nu senast när dom visade upp hur pass mycket man kunde anpassa svårighetsgraden i spelet så verkar det som att dom verkligen kommer leverera ett riktigt kvalitativt spel!

Ska även bli trevligt med Lightning Returns, dom verkar ha varit väldigt ambitiösa med det spelet och ska bli riktigt intressant och se vad dom lyckas prestera såhär i slutet av konsolcykeln om man tänker på vad GTAV/The last of us gav oss för ögongodis!

Sen var ju Castlevania&#039;s senaste trailer riktigt jävla pampig så får hoppas spelet lever upp till det, första var bra men det är lite tråkigt att dom avslutar serien så snabbt innan dom ens tagit klivet in i next-gen.

barnspelen i videon här ovanför lämnar jag till barnen!

det fåtal personer som har kompetens att programmera ai är anställda av NASA eller MIT .. spel-ai kommer alltid va stendum

Medlem

A Wolf Among Us, lätt det jag ser mest fram emot i Feb!

Medlem
Skrivet av doom:
Skrivet av Deli:

Har ju då högst förhoppningar inför Thief, AI:n verkade ju dum som sten i tidigare gameplay-visningar men nu senast när dom visade upp hur pass mycket man kunde anpassa svårighetsgraden i spelet så verkar det som att dom verkligen kommer leverera ett riktigt kvalitativt spel!

Ska även bli trevligt med Lightning Returns, dom verkar ha varit väldigt ambitiösa med det spelet och ska bli riktigt intressant och se vad dom lyckas prestera såhär i slutet av konsolcykeln om man tänker på vad GTAV/The last of us gav oss för ögongodis!

Sen var ju Castlevania&amp;#039;s senaste trailer riktigt jävla pampig så får hoppas spelet lever upp till det, första var bra men det är lite tråkigt att dom avslutar serien så snabbt innan dom ens tagit klivet in i next-gen.

barnspelen i videon här ovanför lämnar jag till barnen!

det fåtal personer som har kompetens att programmera ai är anställda av NASA eller MIT .. spel-ai kommer alltid va stendum

Det finns faktiskt de som klarar av att göra en kompetent ai, tro det eller ej...

Inaktiv

Thief, Castlevania Lords of Shadows 2 samt The Wolf Among Us episod 2 är det jag ser fram emot mest i Februari. Både Thief och Castlevania Lords of Shadows 2 är spel som man vill att dom ska vara bra, dom ser intressanta ut men man är ändå inte riktigt säker på om det blir bra eller ej.

Medlem

Thief, Castlevania, Wolf among us... Så mycket gott.

Medlem

Jag saknar voice-overn ni brukade ha i dom här videosarna

Medlem

mkt enkelt för mig:
Left Behind
iofs "bara" ett DLC för last of us, men för mig är det spelet det bästa på många år.

FM-guru
F.d. Sisyr

The Wolf Among Us ser jag jävligt mycket fram emot fortsättningen på. Thief kan säkert vara kul det med. Resten ointressant.

Medlem

Castlevania är solklart. Thief inväntar jag recensioner på innan jag slår till

Medlem

Men Of War: Assult Squad 2!

Medlem

DK Tropical Freeze!

Medlem

Banished eller return of the stadsbyggare!

Medlem

Om det där är dom 5 hetaste spelen, verkar det som om Februari blir kall i år.

Medlem

Kanske bara jag som börjar bli gammal men AAA spel för mig är =Tråkigt

Kanske har för höga krav gällande gameplay så jag gav upp på samtliga stora företag efter alla EA/Bioware flopparna så kan man inte göra något annat än att hoppas.

Medlem

För kort utvecklingstid på samtliga spel, kommer inte bjuda på mer än besvikelser.

Castlevania Lords of Shadows 2 var bland det sämsta röstskådespeleri jag hört på länge :/


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Plants vs Zombies: Garden Warfare är det enda som intresserar mig. Jag ser fram emot PC-släppet.

Medlem

Lightning Returns: spelet är på tid, och därför helt ointressant.

Donkey Kong: ännu ett skitspel från ett företag som inte hat en originell eller kreativ tanke på 15 år.

Plant vs. Zombies/Castlevania: gäsp

Thief: efter att ha sett filmer från spelet så verkar detta bli ett stealth spel helt utan mörker. Mina förhoppningar är inte höga.

Nej, det jag ser fram emot mer än något annat denna månad är Tales of Symphonia - Chronicles.

k3m
Medlem

inga av presentationsspelen intresserade mig ett dugg.

Medlem

Efter att ha sett Gamespots video om Thief så har jag ändrat uppfattning lite grann: https://www.youtube.com/watch?v=orjX9CkwQKo

Möjlighet att stänga av såväl Focus-mode som HUD, variabel svårighetsgrad, borttagna QTE-moment osv. Och spelet ser ju jävligt snyggt ut. Det här kan faktiskt bli allt det som Dishonored inte var.

Medlem

I AM (THE) *insert cool words*


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar