Zachary Quinto är med i nya Hitman-filmen

Robot
Zachary Quinto är med i nya Hitman-filmen
Medlem
Zachary Quinto är med i nya Hitman-filmen

"Rupert Friend" är ett lite för bra alias för en kallblodig lönnmördare...

Medlem

Inget emot Zachary Quinto men hade gärna sett Timothy Olyphant som 47 igen, gillade honom starkt.

Nej vill absolut inte se Jason Statham som 47.

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Inget emot Zachary Quinto men hade gärna sett Timothy Olyphant som 47 igen, gillade honom starkt.

Nej vill absolut inte se Jason Statham som 47.

Det står visserligen inte att snubben skall spela huvudrollen.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

timothy! han såg för snäll ut,de ska ta någon som inte ser ut att bry sig om nåt förutom sitt jobb,tyckte att hitman absolution hade lite av samma skrot o korn som från filmen,att blanda in massa kärlek o trams i en hitman produkt är inge vidare, det är vad jag tycker sen får ni tycka vad ni vill


signatur

Names are for friends,so i don`t need one.

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Inget emot Zachary Quinto men hade gärna sett Timothy Olyphant som 47 igen, gillade honom starkt.

Nej vill absolut inte se Jason Statham som 47.

Zachary Quinto kommer inte att spela Agent 47. Rupert Friend kommer spela Agent 47. Zachary Quinto kommer att spela någon annan.

Dock håller jag med om att Timothy Olyphant gjorde ett bra jobb som Agent 47, så det är lite synd att han inte medverkar i nästa film.

Jag tror att Billy Zane hade varit perfekt för rollen.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av fARLIGT:

Inget emot Zachary Quinto men hade gärna sett Timothy Olyphant som 47 igen, gillade honom starkt.

Nej vill absolut inte se Jason Statham som 47.

Zachary Quinto kommer inte att spela Agent 47. Rupert Friend kommer spela Agent 47. Zachary Quinto kommer att spela någon annan.

Dock håller jag med om att Timothy Olyphant gjorde ett bra jobb som Agent 47, så det är lite synd att han inte medverkar i nästa film.

Jag tror att Billy Zane hade varit perfekt för rollen.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Billy_Zane...

Hahaha Billy Zane R.I.P 1966-1997.

Medlem

Bortsett från lite småmissar, som svärdfajten i tunnelbanan (???), så tyckte jag Hitman var ganska så bra. Visste inte alls att man höll på med en uppföljare/reboot. Tack, Mattias/FZ!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Rupert Friend är/var grym i Homeland. Tyvärr blev han helt bortglömd i tredje säsongen av manusförfattarna, som istället slängde in fyra/fem avsnitt med tonårsdrama, helt utanför vad serien handlar om.

Medlem

Den förra hitman var ju rätt sjukt jävla kass

Medlem

Men orka Rupert Friend, han är ju medioker på sin höjd, Olyphant lyckades ju få till Hitman riktigt bra, särskilt med det där lilla smyghaltandet som 47 har.

Synd bara att hans motspelare var så fruktansvärt patetiskt dåliga! den där vidriga britten som i varje scen plockade fram en cigarett men tände aldrig en cigg i hela filmen, och hans partner som kändes som en inkvoterad mörkhyad........

Medlem

Hoppas den här filmen följer spelen mer än vad orginalrullen gjorde


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas den här filmen följer spelen mer än vad orginalrullen gjorde

eh.. nja.. Det är ju inte direkt så att Hitman har en speciellt bra story. Utöver den storyn som finns så är allting väldigt spretigt pga uppdragen och dess följetong. Betydligt bättre imo att ha den separerat från spelen och faktiskt kunnat ge en annan historia som inte tas upp i spelen.

Medlem

Jag blev glad av att de gör en ny Hitman-film då jag älskar spelserien. Jag blev ledsen över att de på nytt ratat David Bateson som skådespelaren för 47. Det är ju karln som gör rösten och han de skapat 47 efter :'(

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Bateson

Hade han gjort rollen som 47 hade det inte blivit annat än bra!

Medlem

Timothy Olyphant är lite av en favorit här, så jag hade gärna sett honom axla rollen igen. Synd!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Rupert Friend tror jag blir utmärkt som Agent 47. Han gjorde ju ett alldeles ypperligt jobb i Homeland!

Medlem

Vem fan är Zachary Quinto?

Medlem
Skrivet av Draug:

Vem fan är Zachary Quinto?

Heroes och star trek. Så pass stora serier och filmer att du låter dum när du skriver "fan".

Medlem

Ser framemot en bättre Hitman film. Den första var ju ganska medioker.

I huvudrollen hade jag själv passat bäst. Annars skulle både John Travolta och Jason Statham passa tycker jag.
Timothy O. saknar både längd och pondus som Hitman.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas den här filmen följer spelen mer än vad orginalrullen gjorde

Kan ju bara instämma. Finns ju så många uppslag till en bra film utifrån spelen.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Miindz:

Den förra hitman var ju rätt sjukt jävla kass

haha snacka skit, han var bra. Han passade bättre i rollen som agent 47 med. Denna rupert ser inte ut att passa alls, vem hade du hellre sett då? Arnold Schwarzenegger?

Inaktiv
Skrivet av Gamer 24-7:

Ser framemot en bättre Hitman film. Den första var ju ganska medioker.

I huvudrollen hade jag själv passat bäst. Annars skulle både John Travolta och Jason Statham passa tycker jag.
Timothy O. saknar både längd och pondus som Hitman.

john travolta skulle inte passa, jason stateham och timothy är två skådespelare som skulle passa bäst.

Medlem
Skrivet av 413X:
Skrivet av Draug:

Vem fan är Zachary Quinto?

Heroes och star trek. Så pass stora serier och filmer att du låter dum när du skriver "fan".

Fan, jag har varken sett heroes eller star trek, fan, eller förresten, fan, jag har ju visst sett utdrag ur båda, fan, och jag tyckte båda sög, fan.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av 413X:
Skrivet av Draug:

Vem fan är Zachary Quinto?

Heroes och star trek. Så pass stora serier och filmer att du låter dum när du skriver "fan".

Fan, jag har varken sett heroes eller star trek, fan, eller förresten, fan, jag har ju visst sett utdrag ur båda, fan, och jag tyckte båda sög, fan.

American Horror Story då?

Medlem
Skrivet av SLurpz:

Jag blev glad av att de gör en ny Hitman-film då jag älskar spelserien. Jag blev ledsen över att de på nytt ratat David Bateson som skådespelaren för 47. Det är ju karln som gör rösten och han de skapat 47 efter :'(

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Bateson

Hade han gjort rollen som 47 hade det inte blivit annat än bra!

Är han så vass som skådespelare då? Jag har inte sett någonting med honom. Bara för att han gör rösten och har rätt utseende betyder det ju inte att han gör rollen bra. Enligt IMDb verkar han mest ägna sig åt kortfilmer och TV-serier som jag inte känner igen namnet på.

Sen är ju filmerna inte till som nåt slags hyllningsmaterial ämnat för spelarna utan det är produktioner som ska dra in så mycket deg som möjligt och då kommer man mycket längre med lite större namn. Bateson är väl en nobody i Hollywood.
Han är ju inte ens stor nog att alla som spelat något av spelen vet vem det är I bästa fall skulle nog spelarna säga "Oj, han påminner ju faktiskt om Hitman.". Men de personerna är ju desamma som ändå skulle se filmen, så man tjänar liksom inget på att ha med honom på det viset.

Medlem

Rupert Friend är en grym skådespelare och Zachary Quinto likaså. Hoppas bara manuset håller lite högre nivå den här gången.

1
Skriv svar