Condemned bloodshot sökes!

Medlem
Condemned bloodshot sökes!

Hej kära FZ var inne på GAME i västerås och kollade om dem hade spelet inne hos dem. Vilket dem inte hade utan han sa vi har knappt haft det vi hade det 6 gånger inne förra året. Tydligen är det rätt så sällsynt att få tag i har spelat första spelet och skulle vilja ha tag i tvåan då den inte finns till PC. Är det nån av er medlemmar som har en kopia fungernades liggandes och samlar damm och villig att skänka/sälja?

KoP
Medlem
Medlem

Såg det också men hur pass seriösa är dem? Aldrig hört talas om dem.

Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=203952

443 omdömen på prisjakt, med 8/10 i totalt betyg.
Det skulle jag klassa som tillräckligt seriöst.

De låga betygen kan jag inte ta på allvar heller. En snubbe ger 1/10 bara för att han inte fått varan i tid. Många verkar lägga upp ett dåligt betyg utan att ens kontakta butiken.

KoP
Medlem
Skrivet av GhostWolf:

Såg det också men hur pass seriösa är dem? Aldrig hört talas om dem.

Gameshop är ju på gränsen till old school. Funnits lääänge dvs. Dom har ju även haft en del fysiska butiker en gång i tiden. Om jag inte minns fel så låg den en i gallerian i Stockholm som jag var inne på några gånger.

Ser ut som dom i nuläget dock bara har en fysisk butik kvar.

https://www.google.se/maps?q=&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=59.365...

Medlem

Bor tyvärr inte i Stockholm satt och kollade omdömmen fast det var från 08-09 hur Kund supporten var lite otrevliga etc. Så jag ska väl tänka ett tag till.

Inaktiv

Hej!

Vi levererar till hela världen och kan skicka spelet hem till dig. Vänligen notera att spelet är en beställningsvara med leverans inom 10 - 15 vardagar.

Googlade mig fram till denna tråd, ber om ursäkt om det framstår som något creepy men det är mitt jobb ;D

Med bästa hälsning,
Kurre
Promotion Manager
GameShop AB

Medlem

Gameshop är tillräckligt pålitliga för att kunna beställa ifrån, om jag har tid imorgon så kan jag springa in på gamestop imorgon och kolla om det finns där. Ps3 eller 360?

Medlem
Medlem

Hmm.. dum jag var då, kom på jag kunde ringa. 1 kvar för 99kr hade gamestop. Så det är bara att ta sig dit

Medlem

Har bara positivt att säga om Gameshop, de hade stenkoll på min förhandsbokning av Diablo 3 i fyra år


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:

Har bara positivt att säga om Gameshop, de hade stenkoll på min förhandsbokning av Diablo 3 i fyra år

Oj, du var ute i god tid.

Medlem

Glöm det hittade spelet på Gamestop i Västerås för 99KR

Medlem

Inte lika bra som ettan tyvärr men värt att spela igenom.

Medlem

Testa fight club om man har tråkigt, kan vara väldigt roligt och slåss där spec när bums och dom slår varandra.


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem
Skrivet av pontquake:

Testa fight club om man har tråkigt, kan vara väldigt roligt och slåss där spec när bums och dom slår varandra.

Har redan Fight Club Champion till 360 men tack ändå!

1
Skriv svar