Om jag skulle gifta mig igen...

Skägg.
10 Chambers
Om jag skulle gifta mig igen...

... skulle denna spelas.

#blogg


signatur
Medlem
Om jag skulle gifta mig igen...

Vem är sångerskan? finner inget namn.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Calle, din lilla romantiker.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dinskugga:

Vem är sångerskan? finner inget namn.

Chondra Echert (Sanchez), fru till Claudio Sanchez, och medförfattare till serietidningarna.


signatur
Medlem

Är det inte olagligt att vara gift med två personer samtidigt?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Är det inte olagligt att vara gift med två personer samtidigt?

Om man har en religion med varje borde det väl funka?


signatur
Medlem

Tja... hmm, trodde det var olagligt enligt svensk lag, inte guds lag


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lösningen på ditt problem är rätt enkel, bara att ni skiljer er så ni kan gifta er igen. Då får du även en bra orsak att spendera svensexan på en strippklubb med en massa trevliga tjejer från alla delar av europa... och ryssland.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hade ingen aning om att du gillade Coheed. Kul! Min sambo är helt frälst så jag har sett dom live fem gånger redan :P.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bloodshed:

Hade ingen aning om att du gillade Coheed. Kul! Min sambo är helt frälst så jag har sett dom live fem gånger redan :P.

Fem!? Har bara sett dem en gång, på Debaser Medis. Spelningen innan, på Debaser Slussen, missade jag med en hårsmån. Var på E3 när de lirade i Göteborg, annars hade jag nog åkt ner.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bloodshed:

Hade ingen aning om att du gillade Coheed. Kul! Min sambo är helt frälst så jag har sett dom live fem gånger redan :P.

Fem!? Har bara sett dem en gång, på Debaser Medis. Spelningen innan, på Debaser Slussen, missade jag med en hårsmån. Var på E3 när de lirade i Göteborg, annars hade jag nog åkt ner.

Japp, såg dom också på Debaser Medis, det var första gången. Sen en gång på Metaltown i GBG, en gång på Sweden Rock, men även en gång i Dallas och en gång i London. De utlänska spelningarna är alltid bättre, publiken vågar ge mer helt enkelt. :). Fast min sambo har sett dom 12 gånger tror jag, man skulle kunna säga att det är ett beroende :P.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bloodshed:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bloodshed:

Hade ingen aning om att du gillade Coheed. Kul! Min sambo är helt frälst så jag har sett dom live fem gånger redan :P.

Fem!? Har bara sett dem en gång, på Debaser Medis. Spelningen innan, på Debaser Slussen, missade jag med en hårsmån. Var på E3 när de lirade i Göteborg, annars hade jag nog åkt ner.

Japp, såg dom också på Debaser Medis, det var första gången. Sen en gång på Metaltown i GBG, en gång på Sweden Rock, men även en gång i Dallas och en gång i London. De utlänska spelningarna är alltid bättre, publiken vågar ge mer helt enkelt. :). Fast min sambo har sett dom 12 gånger tror jag, man skulle kunna säga att det är ett beroende :P.

Hade velat se Neverender-spelningarna, särskilt In Keeping-kvällen. Måste ha varit magiskt!


signatur
1
Skriv svar