Ubisoft överger Watch Dogs-varumärke*

Robot
Ubisoft överger Watch Dogs-varumärke*

Uppdaterad: Ubisoft blev trollade av okänd person.

#ubisoft, #watch-dogs, #tom-clancys-the-division


Medlem
Ubisoft överger Watch Dogs-varumärke*

*suck* Ännu fler förseningar. Blir knas!

Medlem

Haha, jag trodde det här spelet redan var släppt.

Medlem

Hellre försenat än ofärdigt!

Medlem

BS. Så tröttsamt när de skjuter upp ett släpp om och om igen.


signatur

I drank what?

k3m
Medlem
Skrivet av Svanberg:

Hellre försenat än ofärdigt!

självfallet!

Medlem

förstår inte riktigt hur spelet kan bli försenad 1 år, vad äre som har gått så galet?

bra att ge ut det färdigt än halvklart som BF4 exempelvis, men vill ju ha en bra anledning.

Medlem

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Medlem

Utvecklarna upptäckte väl att spelet inte dög, och nu sitter de i skiten...

Jäkligt synd, men kanske släps senare i år

Medlem

tråkigt egentligen är att grafiken kommer vara rätt kass om spelet släpps nu till hösten..

För det var ett riktigt next gen spel om det hade släppts i november förra årt..

Medlem
Skrivet av Ztreek:

tråkigt egentligen är att grafiken kommer vara rätt kass om spelet släpps nu till hösten..

För det var ett riktigt next gen spel om det hade släppts i november förra årt..

Just därför jag trodde att det redan var släppt så hajpat som det varit.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Duke Nukem Forever
Alien: Colonial Marines
I Am Alive
Dead Island
Xbox One

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Snälla prata inte om D3, största besvikelsen i mitt liv, Blizzard blev fan krossade av ett litet 20-mannalag.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Duke Nukem Forever
Alien: Colonial Marines
I Am Alive
Dead Island
Xbox One

exakt!

Långa förseningar är resulterar oftast i ett dåligt spel..

Tänk vad Diablo 3 hade varit bra om det hade släppts tidigare, utan AH och med vettigare loot och riktig PvP.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Duke Nukem Forever
Alien: Colonial Marines
I Am Alive
Dead Island
Xbox One

Vad exakt med I am alive var det som var så kasst enligt dig då?

Inaktiv
Skrivet av Draug:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Snälla prata inte om D3, största besvikelsen i mitt liv, Blizzard blev fan krossade av ett litet 20-mannalag.

http://i.imgur.com/Uk62JJk.jpg

100% australian 100% bias

; ) Jag gillar PoE men litar inte på en tidning som är från samma region. Är lite som här i sverige där DICE är speltidningarnas husgudar.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Draug:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Snälla prata inte om D3, största besvikelsen i mitt liv, Blizzard blev fan krossade av ett litet 20-mannalag.

http://i.imgur.com/Uk62JJk.jpg

100% australian 100% bias

; ) Jag gillar PoE men litar inte på en tidning som är från samma region. Är lite som här i sverige där DICE är speltidningarnas husgudar.

Bilden var mest bara en kul grej, kolla metacritic om du vill ha en internationell omdöme, ligger just nu på 3.9...

Medlem

Tja det är inte färdigt End of fucking story det var ett jävla gnäll här

Medlem
Skrivet av Ztreek:

förstår inte riktigt hur spelet kan bli försenad 1 år, vad äre som har gått så galet?

bra att ge ut det färdigt än halvklart som BF4 exempelvis, men vill ju ha en bra anledning.

Antagligen handlade det mest om att de var överoptimistiska och trodde att de kunde få det klart till hösten 2013, när de egentligen behövde till hösten 2014 på sig.

Skit tar tid helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Draug:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Snälla prata inte om D3, största besvikelsen i mitt liv, Blizzard blev fan krossade av ett litet 20-mannalag.

http://i.imgur.com/Uk62JJk.jpg

100% australian 100% bias

; ) Jag gillar PoE men litar inte på en tidning som är från samma region. Är lite som här i sverige där DICE är speltidningarnas husgudar.

Bilden var mest bara en kul grej, kolla metacritic om du vill ha en internationell omdöme, ligger just nu på 3.9...

Ja för Metacritic är ju ett bra ställe att gå efter... omogna personer som ger det en etta bara för att det inte levde upp till deras förväntningar eller en del andra rent absurda skäl.

Medlem
Skrivet av McNord:

Ja för Metacritic är ju ett bra ställe att gå efter... omogna personer som ger det en etta bara för att det inte levde upp till deras förväntningar eller en del andra rent absurda skäl.

Ja? det var ju just det som var min poäng.

D3 är inte nödvändigtvis ett dåligt spel, men det är sämre än Diablo 2 och en enorm besvikelse, därav de dåliga siffrorna.

Miljontals fans av Diablo 2 köpte D3 för att vi trodde det skulle bygga vidare på tvåans arv, det gjorde det inte = D3 är en stor besvikelse.

Medlem

Dom döper väl om de till Assassins Creed: "Something Something", förslagsvis Assassins Creed: Watch Dogs som de borde hetat från början

Medlem

Jag har aldrig riktigt förstått varför det här spelet blev så omskrivet. Av det jag har sett så är är det i stort sett ett Assassins Creed med mobiltelefoner...

Medlem

"We are working directly with the USPTO on reinstating the trademark for Watch Dogs and it will be active again in the coming days. The matter has no impact on the Watch Dogs' development."
Respons från UBISOFT

Medlem

intressant min gissning är att de inte vill släppa det fören det finns tillräckligt med ps4 och xbone i omlopp och de kanske eventuellt inte ha fått det att rulla tillräckligt bra på den hårdvaran.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av kebbe:

Där rök sista förhoppningarna på ett bra spel. Eviga förseningar är ju knappast ett bra tecken.

precis... titta bara på Diablo 3, haha.

Duke Nukem Forever
Alien: Colonial Marines
I Am Alive
Dead Island
Xbox One

Team Fortress 2
Half Life 2
Red Dead Redemption
Alan Wake
Gran Turismo 5

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av McNord:

Ja för Metacritic är ju ett bra ställe att gå efter... omogna personer som ger det en etta bara för att det inte levde upp till deras förväntningar eller en del andra rent absurda skäl.

Ja? det var ju just det som var min poäng.

D3 är inte nödvändigtvis ett dåligt spel, men det är sämre än Diablo 2 och en enorm besvikelse, därav de dåliga siffrorna.

Miljontals fans av Diablo 2 köpte D3 för att vi trodde det skulle bygga vidare på tvåans arv, det gjorde det inte = D3 är en stor besvikelse.

**epic picture**

Den bilden kan kompliteras med denna film...

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av McNord:

omogna personer som ger det en etta bara för att det inte levde upp till deras förväntningar eller en del andra rent absurda skäl.

LOL Av vilken annan anledning skulle du ge en produkt betyg? Det där var inte så genomtänkt..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar