Framtiden för Star Wars: The Old Republic

Robot
Medlem
Framtiden för Star Wars: The Old Republic

skit i rymdsimulatorn. det e pve storyn som behöver hjälp.
annars bra spel om man gillar star wars. dock har det blivit ett lack och läder spel i rymden på sistonde med dom nya rustningarna.

Medlem

galactic starfighter kändes tusen år gammalt efter alla månader i warthunder =_= å efter gw2 beroende känns mekaniken i swtor bara sjukt segt. tyvärr dog swtor för mig efter att jag kört igenom alla storys annat än det är spelet bara ett gammalt trött mmo med en usel spelmotor


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Älska det här spelet på alla sätt. Gött att det kommer lite nytt då och då.

Inaktiv

Kanske ska testa det där då, swtor är väl inte det roligaste men det är inte heller helt värdelöst. Det finns ju definitivt bra mycket värre mmos.

Medlem

För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.

Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...

Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.

Medlem

Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...

Medlem

Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.

Medlem

Har inte spelat swtor sedan det släpptes. Kanske borde prova igen. Hörde att f2p-modellen var rätt dålig dock. Typ på nivån "betala för att använda /emotes".

Skribent
Skrivet av Twalec:

Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.

Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ny spelmotor hade suttit fint.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

emmelanåt helt magisk Star Wars-känsla!!! Spelar lite titt som tätt men får nog testa lite rymdfighter!

Medlem

Spelet är mycket bättre än intrycket man får när man läser om det på webben, jag tycker att de har lyckats särskilt bra med berättarformatet och coop missions
Att jag sen inte är en särskilt inbiten spelare beror på att jag tycker att MMO's i allmänhet är väldigt enkelspåriga numera. Även om ett spel har något unikt så följer man alltid med strömmen i de flesta andra avseenden tyvärr.

Medlem

Ge Obsidian lincensen till Kotor 3 plx plx

Medlem
Skrivet av Joltskum:

Ge Obsidian lincensen till Kotor 3 plx plx

Obsidian fick licensen till Neverwinter Nights och brutalt mördade spelet.
Obsidian fick licensen till Dungeon Siege och döda den serien med.

Fallout New Vegas var väl ok och KOTOR 2 likaså. Så det är väl 50/50 att hela serien går under om Obsidian gör spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Chiefen:

För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.

Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...

Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.

Det är väl ändå en rätt ok mängd skills? Några verkar dock rätt fantasilösa för att "trycka på CD" men hellre en bred uppsättning skills än för få i min mening.

Skrivet av Gogglebottle:

Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...

Raiding i WoW är bara mindless om man "vill". Kallar man heroic raiding för mindless vet man verkligen inte vad man pratar om. http://www.icy-veins.com/lei-shen-detailed-strategy-wow


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Sith storyn var så drypande av ondskefull humor och rappa dialoger så bara den upplevelsen befogade varje krona av spelköpet för mig, hatten av för BioWare.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Twalec:

Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.

Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!

Ja, eller Repopulation. Verkar hyfsat likt SWG av det jag sett, och det är inget dåligt betyg


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Chiefen:

För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.

Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...

Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.

Det är väl ändå en rätt ok mängd skills? Några verkar dock rätt fantasilösa för att "trycka på CD" men hellre en bred uppsättning skills än för få i min mening.

Det är ju en smaksak. Personligen gillar jag WoW's upplägg mer när ca 5 knappar ska jongleras som gör mer kritisk skada, snarare än 10 knappar där 8 av de känns rätt svaga.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Twalec:

Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.

Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!

Ja jag tycker bara det e lite tråkigt för de flesta nya MMO som kommer hävdar att de är nytänkande osv men i man märker rätt snabbt att de är som alla andra. Säger inte att alla MMO som kommit senaste åren varit dåliga men de är i grund och botten "samma spel".

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Älska det här spelet på alla sätt. Gött att det kommer lite nytt då och då.

Ja spelet är underbart!

Medlem
Skrivet av Twalec:

Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.

Eeeeee!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Gogglebottle:

Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...

Killen som har koll! eller inte

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av Gogglebottle:

Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...

Killen som har koll! eller inte

BioWare gjorde ett grymt bra jobb med flashpoints och storyn till karaktärerna, gillade companion systemet också men raidingen va inget intressant alls.

Berätta gärna vad jag missat dock.

1
Skriv svar