Säljes CS:GO Kniv Karambit Urban Masked Field-tested.

Inaktiv
Säljes CS:GO Kniv Karambit Urban Masked Field-tested.

Hej, nu är det så att jag tänker sälja min CS:Go kniv, eftersom jag inte kan få pengarna till mitt konto om jag säljer den på steam så har jag planer på att sälja den via paypal.

Priset kommer såklart bli billigare för er. För att förhindra att någon av oss blir lurad så kommer vi självklart dela ut uppgifter om varandra så båda känner sig trygga.

PMa mig om ni är intresserade och vill prata mer om detaljer och pris.

Medlem

Är inte det minsta intresserad av att köpa kniven men eftersom du vill sälja den vid sidan om så blev jag intresserad av vad det var för något. Vi pratar alltså om ett ingame-item som säljs på Steam för ett par hundra dollar.

http://steamcommunity.com/market/listings/730/%E2%98%85%20Kar...

Finns det verkligen folk som vill lägga ut de summorna på den typen av grejer?

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Är inte det minsta intresserad av att köpa kniven men eftersom du vill sälja den vid sidan om så blev jag intresserad av vad det var för något. Vi pratar alltså om ett ingame-item som säljs på Steam för ett par hundra dollar.

http://steamcommunity.com/market/listings/730/%E2%98%85%20Kar...

Finns det verkligen folk som vill lägga ut de summorna på den typen av grejer?

/ LordDaimos

Tillgång och efterfrågan, precis som allt annat.


signatur

Burn in the light.

KoP
Medlem

En lätt fuktskadad banan lägger jag som bud.

Inaktiv
Skrivet av KoP:

En lätt fuktskadad banan lägger jag som bud.

Hade den inte varit fuktskadad så hade jag nog tagit erbjudandet men jag får tyvärr tacka nej.

Medlem

Varför skulle man betala över tusen kronor för det här? Ger det någon fördel rent spelmässigt eller är det en textur till den befintliga kniven?

Inaktiv

Det är bara en textur, ger inga fördelar som helst. Sen så är det här ingen dyr kniv eftersom det finns knivar som säljs för över 250 euro.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Är inte det minsta intresserad av att köpa kniven men eftersom du vill sälja den vid sidan om så blev jag intresserad av vad det var för något. Vi pratar alltså om ett ingame-item som säljs på Steam för ett par hundra dollar.

http://steamcommunity.com/market/listings/730/%E2%98%85%20Kar...

Finns det verkligen folk som vill lägga ut de summorna på den typen av grejer?

/ LordDaimos

Jepp, finns folk med för mycket pengar och för mycket fritid som köper massa sånt

Inaktiv

Ni måste försöka sätta sig in i andras personers situation, för en del människor är 1000:- inga pengar alls.

KoP
Medlem
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av KoP:

En lätt fuktskadad banan lägger jag som bud.

Hade den inte varit fuktskadad så hade jag nog tagit erbjudandet men jag får tyvärr tacka nej.

Asch.

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Ni måste försöka sätta sig in i andras personers situation, för en del människor är 1000:- inga pengar alls.

Precis, för massa pengar

Inaktiv

Tänkte bara skriva att kniven är nu såld, så det behövs inte skickas några fler PM. Tack för mig.

1
Skriv svar