Blodiga rustningar i Kingdom Come: Deliverance

Robot
Medlem
Blodiga rustningar i Kingdom Come: Deliverance

ser ju as ball ut. och jag har inte sett något av själva spelet än dock. kanske blir detta min första kickstarter investering.
najs hallonbajs.

Medlem

Jag frågar mig, varför har jag inte backat det här än. *studsar iväg till kickstarterland med plånboken i hand*

Inaktiv

Ju mer denna sympatiska man med det grymma skägget berättar och visar desto mer vill jag spela det. Hypemätaren är uppskruvad till 11 just nu. Om det är bra eller dåligt får tiden utvisa. 2015 för att vara exakt.

Rätt otroligt att dom var tvungna att gå till Kickstarter för att få igenom Kingdom Come: Deliverance. Var det så få företag som inte ville satsa på detta? Tack och lov för Kickstarter så dom fick det bevis dom behövde för producenten skulle fatta att folk är intresserade av spel som Kingdom Come. Blir gladare och gladare att jag backade detta.

Nästa gång blir det hästar, hoppas dom lagt lite krut på det. Skulle vara intressant om man kunde använda lans eller liknade. Samt ett robust stridssystem så det inte blir som i Skyrim där man red omkring och viftade med svärdet och hade man tur så träffade man någonting.

Medlem

Så fort jag fick höra att detta skulle understödja Oculus Rift, så tog det cirka 0.1 sek sedan var jag en backer

Medlem

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Äntligen är next-gen här - på PC!

Medlem
Skrivet av Phaeton:

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken

So what?

k3m
Medlem

såg riktigt häftigt ut

Medlem
Skrivet av Phaeton:

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken

Är du tolv år gammal?

Inaktiv

va väl inte så ballt att leva på medeltiden med ruttna tänder, och dö innan man fyller 30

Medlem
Skrivet av Phaeton:

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken

SEXISM! Visa inte Arnroth klippet.

Medlem
Skrivet av doom:

va väl inte så ballt att leva på medeltiden med ruttna tänder, och dö innan man fyller 30

Alla balla dör innan dom är 30

Medlem

Jag som gått och funderat på vilket som blir det första spelet jag ska sponsra i år.

Nu hittade jag det!

Medlem
Skrivet av doom:

va väl inte så ballt att leva på medeltiden med ruttna tänder, och dö innan man fyller 30

Att medellivslängden var så låg beror på väldigt hög spädbarns- och barnadödlighet som drog ned medeltalet. Alltså, de som klarade sig till 20 hade goda odds att bli 30-40, och de som blev så gamla hade goda odds att bli 50-60.

Tänderna var å andra sidan dåliga, men de hade väldigt få hål - främst grov tandsten - på grund av den relativt låga mängden socker i sin diet.

Skrivet av Phaeton:

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken

Medlem

Kickbacka --CHECK!

Medlem

[quote=Svanberg]

Skrivet av Phaeton:

28 sekunder in i klippet.

Tanten är naken

SEXISM! Visa inte Arnroth klippet.[/quote

blasphemy!!!!!!!!!!!

1
Skriv svar