Framtiden för Star Wars: The Old Republic
galactic starfighter kändes tusen år gammalt efter alla månader i warthunder =_= å efter gw2 beroende känns mekaniken i swtor bara sjukt segt. tyvärr dog swtor för mig efter att jag kört igenom alla storys annat än det är spelet bara ett gammalt trött mmo med en usel spelmotor
always use the nubs for cover
För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.
Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...
Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.
Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.
Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.
Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!
Spelet är mycket bättre än intrycket man får när man läser om det på webben, jag tycker att de har lyckats särskilt bra med berättarformatet och coop missions
Att jag sen inte är en särskilt inbiten spelare beror på att jag tycker att MMO's i allmänhet är väldigt enkelspåriga numera. Även om ett spel har något unikt så följer man alltid med strömmen i de flesta andra avseenden tyvärr.
Ge Obsidian lincensen till Kotor 3 plx plx
Obsidian fick licensen till Neverwinter Nights och brutalt mördade spelet.
Obsidian fick licensen till Dungeon Siege och döda den serien med.
Fallout New Vegas var väl ok och KOTOR 2 likaså. Så det är väl 50/50 att hela serien går under om Obsidian gör spelet.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.
Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...
Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.
Det är väl ändå en rätt ok mängd skills? Några verkar dock rätt fantasilösa för att "trycka på CD" men hellre en bred uppsättning skills än för få i min mening.
Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...
Raiding i WoW är bara mindless om man "vill". Kallar man heroic raiding för mindless vet man verkligen inte vad man pratar om. http://www.icy-veins.com/lei-shen-detailed-strategy-wow
Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.
Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!
Ja, eller Repopulation. Verkar hyfsat likt SWG av det jag sett, och det är inget dåligt betyg
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
För mig är det min 10-knappars rotation som jag ledsnat på. Lägger man dessutom på de ytterligare 10 situationsknapparna jag ska hålla ett öga på är det som att spela ett litet managementspel i spelet.
Hur situationen ser ut just nu: http://www.noxxic.com/swtor/pve/jedi-knight/guardian/defense/...
Sen behöver spelets fysik en go uppdatering, massor med ställen man fastnar och buggar ur på.
Det är väl ändå en rätt ok mängd skills? Några verkar dock rätt fantasilösa för att "trycka på CD" men hellre en bred uppsättning skills än för få i min mening.
Det är ju en smaksak. Personligen gillar jag WoW's upplägg mer när ca 5 knappar ska jongleras som gör mer kritisk skada, snarare än 10 knappar där 8 av de känns rätt svaga.
Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.
Du får hålla tummarna för att #Everquest Next och SOE:s än så länge hemliga sandlåde-mmo blir bra!
Ja jag tycker bara det e lite tråkigt för de flesta nya MMO som kommer hävdar att de är nytänkande osv men i man märker rätt snabbt att de är som alla andra. Säger inte att alla MMO som kommit senaste åren varit dåliga men de är i grund och botten "samma spel".
Suck... Det är ju inga nyheter alls. De bara lägger till saker på det som redan finns. Jag saknar Star wars Galaxy som var mer än ett MMO. Nog för att det hade många fel men saknar saker som att kunna leta mineraler, bygga hus eller bara snacka skit på cantinan. Jag tycker de flesta MMO idag har blivit för enkelspåriga. Allt handlar om "flashpoints" och quest.
Eeeeee!
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Mer kapitel till alla klasser, det är där styrkan finns. Vill man ha mindless raiding så finns redan World of Warcraft...
Killen som har koll! eller inte
BioWare gjorde ett grymt bra jobb med flashpoints och storyn till karaktärerna, gillade companion systemet också men raidingen va inget intressant alls.
Berätta gärna vad jag missat dock.