Bakom kulisserna på Fable Anniversary

Robot
Medlem
Bakom kulisserna på Fable Anniversary

Lionheads developer diarys är alltid lika stämningsfulla som deras spel, jag kommer ihåg hur exalterad jag blev varje gång de släppte en ny del under utveckling av Fable 2.

Medlem

720p och 30fps? nej tack..

Hade gärna sett en reboot på spelet än detta tbh!

Medlem

"The good, the evil, the choice, the consequence. Back in 2004 these where things that had never really been done before."

Eh, jo. Det kan ni nog inte få cred för att ha introducerat det på spelmarknaden. Det fanns redan spel med moraliska val och konsekvenser när Fable släpptes.

Medlem

Besviken när dom inte inför coop

Inaktiv

Varför lyckas man inte göra ett nytt Fable spel i klass med första spelet i awesome grafik, större världar och grym musik + Coop på det! Hade ju varit GOTY

Medlem

Älskar detta spelet ska bli kul att avnjuta i HD

Medlem

Finns saker som jag stör mig på med Fable, främst att det är på tok för kort och alldeles för lätt. Ändå älskade jag ettan och körde igenom det många gånger. Ser verkligen fram emot den här versionen


signatur

Cause i need to watch things die

KoP
Medlem

Längtar efter att återigen förlora mig i Albion.

Medlem

Tramsig fjortishumor ahoj. Mer pruttande på folk och dansa chickendance för att bli vänner med människor. Nä tack, pewdiepie generationen kan få behålla det här mediokra spelet för sig själva.

Jag kommer ihåg det var rätt trist och det led som vanligt av Molyneuxiskt storhetsvansinne när det släpptes. Allt vi fick var en stängd värld utan speciellt många intressanta val ö.h.t samt en plastig, generiskt historia som gjorde att jag inte brydde mig ett dugg om karaktären i spelet.

1
Skriv svar