Större gäng i Grand Theft Auto Online

Robot
Medlem
Större gäng i Grand Theft Auto Online

Har inte spelat online sen det släpptes. Tyckte man tröttnade snabbt... Skett några större förändringar på sistone?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Dat fps man lär ha på konsolskruttarna i ett sådant krig.

De klarar ju knappt att hålla 30 fps när man spelar singleplayer.

Edit: Fast mer är ändå bättre

ELF
Medlem
Skrivet av Kuci:

Dat fps man lär ha på konsolskruttarna i ett sådant krig.

De klarar ju knappt att hålla 30 fps när man spelar singleplayer.

Edit: Fast mer är ändå bättre

Som jag förstått det så handlar det inte om hur många det kan vara inne på servern samtidigt, utan hur många medlemmar det kan vara i en klan/ett crew.

Tror iaf att crew är samma sak som klan.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Kuci:

Dat fps man lär ha på konsolskruttarna i ett sådant krig.

De klarar ju knappt att hålla 30 fps när man spelar singleplayer.

Edit: Fast mer är ändå bättre

Som jag förstått det så handlar det inte om hur många det kan vara inne på servern samtidigt, utan hur många medlemmar det kan vara i en klan/ett crew.

Tror iaf att crew är samma sak som klan.

Crew = klan

Så stämmer, svårt att tro att alla uppdrag och events maxtak höjts.

Inte spelat online sedan det släpptes heller och en bit in. Tröttnade väldigt snabbt.
Det som jag vet kommer locka tillbaka är heists, men verkar dröja hehe.

Medlem

Synd att deras online försök har misslyckats än så länge. Alla dessa hackers, och glitchar folk letar fram förlänger bara innan mer content släpps.

Dessutom failade dom med nerfs på missions. Förut kunde man iaf farma cash utan att man sitter på loadign screens i 20 min.

Ingen idé att ens försöka göra missions nu, loading screens, vänta på folk ska joina, lite mer loading, och när man är klar loadar man lite till, och lite till.

När dom gjort att man kan göra varierande missions utan 50 loadings så tar jag nog upp spelet igen. Eller tills Heists kommer.

Läste iaf att "in the coming months" skulle ny information om framtida DLC komma, så är nog minst 3 månader innan något nytt kommer.

Medlem

Tyckte inte ens det var värt att förlänga mitt Xbox live för GTA 5 Online. Vänta på PC versionen som ryktas komma september 2014. Fast ärligt, tror jag att de lagt ner planer på PC men hoppas jag har fel. http://www.computerandvideogames.com/447997/gta-v-on-pc-there...


signatur

Det var detta...

Medlem

GTA slog igenom som ett sandbox-lir. Varför känns det så sjukt tomt och trisst nuförtiden?

ZF
Medlem
Skrivet av stormense:

Tyckte inte ens det var värt att förlänga mitt Xbox live för GTA 5 Online. Vänta på PC versionen som ryktas komma september 2014. Fast ärligt, tror jag att de lagt ner planer på PC men hoppas jag har fel. http://www.computerandvideogames.com/447997/gta-v-on-pc-there...

det vore ju inte omöjligt att de inte vill sabotera en bra lansering för "this gen" genom att släppa en sån. det finn möjligheten att sälja några miljoner ex till på dessa, särskillt nu när konkurrensen är obefintlig.

Skrivet av poorks:

GTA slog igenom som ett sandbox-lir. Varför känns det så sjukt tomt och trisst nuförtiden?

för att lekplatsen är handikappad av en sktijobbig grind från sandlådan in till gungorna och rutschkanan.

främst därför. sen har lekplatsen otaliga andra problem, som spikar, hundlämningar mm i sanden.

1
Skriv svar