Obsidians Pillars of Eternity försenas

Robot
Medlem
Obsidians Pillars of Eternity försenas

Ta hela året på er. Bara spelet blir bra. Jag kan roa mig med Stick of truth och Thief så länge.

MEG
Medlem

Tråkigt men å andra sidan bättre att de gör klart spelet innan det släpps, men vad %¤#"! skriver jag om, inget företag göra skulle väl göra något dylikt. Släppa ett ofärdigt spel


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Knappast att någon bryr sig


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Bättre sent än buggigt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ingen större överraskning, väldigt, väldigt få kickstarter spel som håller sin tidsplan. Man får vara glad om dom släpper nått alls : )

Medlem

Med tanke på hur lite information som släppts fram tills nu tror jag ingen förväntade sig en release redan i vår. Utan en publisher som lägger sig i så tar de sin tid - och med all rätt. Det var helt orimligt att tro att spelet skulle ha samma releasedate efter allt som tillkom i form av stretch-goals. Bara en extra stad i storleken av Athkatla måste ju ta några månader med all content osv...

Medlem

Ge mig fler bra RPG's! Det släpps alldeles för få och med alldeles för långa mellanrum.

Dock bra att de skjuter upp releasen om de anser att spelet behöver det. Att hetsa ut ofärdiga spel vinner ingen på, trots att vissa ändå gör detta.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Ge mig fler bra RPG's! Det släpps alldeles för få och med alldeles för långa mellanrum.

Dock bra att de skjuter upp releasen om de anser att spelet behöver det. Att hetsa ut ofärdiga spel vinner ingen på, trots att vissa ändå gör detta.

För får jappsarrpgs. Hoppas det kommer en massa till ps4.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

"Men det innebär inte att vi kommer slänga in fyra gånger så många personer i projektet. Det finns mycket mer att göra, berättar Sawyer. "

viktigt han sa det! ger en förtroende för spelet

Medlem

Obisidan ska ha obegränsat med tid för sina spel ... anars blir det som med Alpha Protocol och Kotor 2

Ta den tid som behövs för att få till ett så bra slut resultat som möjligt . Jag kan vänta.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

k3m
Medlem

ser fram emot Pillars of eternity riktigt mycket

Inaktiv

Dom får hemskt gärna ta den tid dom behöver eftersom detta är ett av dom spel jag ser fram mest emot 2014. Trevligt att dom är ärliga och säger som det är. Hellre detta än att dom slänger fram en ofärdigt spel som kommer göra många besvikna. Det kan ju bli dåligt i vilket fall som helst men den nostalgiska sidan får mig att vilja tro att det blir kanon.

Pillars of Eternity kan bli en riktig timesinker om dom sköter sina kort rätt.

phi
Medlem

Inka pråplem krappar. Goty whenever the fuck it is.

Medlem
Skrivet av Exim:

Obisidan ska ha obegränsat med tid för sina spel ... anars blir det som med Alpha Protocol och Kotor 2

Nej, de behöver bara gott om tid vilket de har nu och de har dessutom extremt hängivna alpha och beta testare till det här projektet.

k3m
Medlem
Skrivet av Exim:

Obisidan ska ha obegränsat med tid för sina spel ... anars blir det som med Alpha Protocol och Kotor 2

det är två bra spel iaf.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Exim:

Obisidan ska ha obegränsat med tid för sina spel ... anars blir det som med Alpha Protocol och Kotor 2

det är två bra spel iaf.

Absolut, men när de inte har en utgivare som hela tiden pressar dom att släppa spelet ett visst datum så kan det nog bli ännu bättre. Obsidian har en fantastisk kreativitet men kvalitetskontrollen har oftast blivit lidande av att de inte fått polera sina spel så att just dom fördröjer en lansering är en väldigt positiv händelse

k3m
Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Exim:

Obisidan ska ha obegränsat med tid för sina spel ... anars blir det som med Alpha Protocol och Kotor 2

det är två bra spel iaf.

Absolut, men när de inte har en utgivare som hela tiden pressar dom att släppa spelet ett visst datum så kan det nog bli ännu bättre. Obsidian har en fantastisk kreativitet men kvalitetskontrollen har oftast blivit lidande av att de inte fått polera sina spel så att just dom fördröjer en lansering är en väldigt positiv händelse

exakt

1
Skriv svar