Nya rykten kring Far Cry 4

Robot
Medlem
Nya rykten kring Far Cry 4

Ärligt talat hade jag inte något emot monsterna i första Far Cry, och Himalaya låter väl inte helt fel

Vi får se vad det blir av det hela.

Medlem

Bara man slipper 3an vidriga HUD. Jag vill gärna se att HUDen återgår till det underverk som var Far Cry 2. Säga vad man vill om det spelet men HUDen var klockren och man slapp gå in i någon meny när man skulle kolla kartan då man var ute och körde.

Medlem

3:an var ju riktigt kul, så bring it on!

Medlem

Jag tyckte att det var befriande med trean då man insåg att det inte innehöll några monster.
Det räcker gott med det där tatuerings-mubojumbon, om det nu absolut måste finnas med något sagoaktigt.

Medlem

Älskade 3:an och görs det på ett bra sätt så ser jag inga problem med monster-inslag.

Kan det handla om självaste snömannen månntro? med tanke på platsen det utspelas.
(OM ny ryktet stämmer)

Inaktiv

Himalaya? Monster? Skulle tippa på alltså yeti i såna fall som sägs ska hålla till där borta.

Kan faktiskt hålla med också om att far cry 3 inte var någon höjdare inom story åtminstone, sluten var riktigt värdelösa också.

Skulle nu en FC4 komma så kan man ju hålla tummarna att dom lägger ner mer tid på att handlingen ska bli bra än ren smörja som i trean.

Inaktiv

Jag hoppas verkligen inte att det blir ett nytt Far Cry 2, utan ett nytt och förbättrat Far Cry 3.

Trean är väldigt underhållande, men när spelet väl är slut och man har tagit över alla fientliga baser, så finns det typ ingenting mer man kan göra. Det finns dock 2-3 ställen, där man kan döda fiender som kommer tillbaka om och om igen, eller så kan man helt enkelt attackera ens egna vänner i spelet. Jag hoppas detta ändras i Far Cry 4!

Medlem

Tycker själv att farcry behöver monster en här gången! de var ju rätt ballt med monster i 1an måste jag säga.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Jag hoppas verkligen inte att det blir ett nytt Far Cry 2, utan ett nytt och förbättrat Far Cry 3.

Trean är väldigt underhållande, men när spelet väl är slut och man har tagit över alla fientliga baser, så finns det typ ingenting mer man kan göra. Det finns dock 2-3 ställen, där man kan döda fiender som kommer tillbaka om och om igen, eller så kan man helt enkelt attackera ens egna vänner i spelet. Jag hoppas detta ändras i Far Cry 4!

Det kom ju en patch så man kunde återaktivera alla outposts efter att man klarat spelet

Inaktiv
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av edgren:

Jag hoppas verkligen inte att det blir ett nytt Far Cry 2, utan ett nytt och förbättrat Far Cry 3.

Trean är väldigt underhållande, men när spelet väl är slut och man har tagit över alla fientliga baser, så finns det typ ingenting mer man kan göra. Det finns dock 2-3 ställen, där man kan döda fiender som kommer tillbaka om och om igen, eller så kan man helt enkelt attackera ens egna vänner i spelet. Jag hoppas detta ändras i Far Cry 4!

Det kom ju en patch så man kunde återaktivera alla outposts efter att man klarat spelet

Gjorde det?!?! O.o *Googlar* Wiho! http://www.computerandvideogames.com/394346/far-cry-3-patch-a...

Nu blir det mindre sömn om nätterna igen! Tack för att du nämnde detta!

Medlem

monster, det som förstörde far cry 1 helt och hållet. Låt oss slippa fula mutant apor denna gång.

Medlem

Gud nej, inte snölandskap igen. Är så jävla trött på snö. Precis som i Crysis, det var kul att glida omkring på paradisön tills man nådde aliens och annat trams i någon dryg jävla snöyra.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

Gud nej, inte snölandskap igen. Är så jävla trött på snö. Precis som i Crysis, det var kul att glida omkring på paradisön tills man nådde aliens och annat trams i någon dryg jävla snöyra.

Sluta vara sådan, så mycket spel med öppna landskap med snö på finns det inte. Räkna bort skyrim och crysis samt vad är det för spel?... uncharted 2 tror jag så finns det väl inte så många fler.

Du får det att låta som att alla spel har snöiga landskap.

Medlem

Älskar landskapet i Far Cry 3!

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Gud nej, inte snölandskap igen. Är så jävla trött på snö. Precis som i Crysis, det var kul att glida omkring på paradisön tills man nådde aliens och annat trams i någon dryg jävla snöyra.

Eftersom vi redan varit i Söderhavsmiljö (2 ggr) och på Afrikas slätter/djungler så tycker jag ett bergigare område låter utmärkt.

Tänk också på att Himalaya är mer än bara toppen av Everest.

Medlem

Monster? *tänker tillbaks till Farcry 1*

Medlem

Monster?

Isåfall är jag inte intresserad av spelet... minns ju hur Far Cry var. Riktigt kul först... men sen kom monstren... så B.

Medlem
Skrivet av Loltron:

monster, det som förstörde far cry 1 helt och hållet. Låt oss slippa fula mutant apor denna gång.

Kan bli bra om monsterna är roligare att slåss mot och har bättre design än dom hade i orginalet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av anon_276063:

Jag hoppas verkligen inte att det blir ett nytt Far Cry 2, utan ett nytt och förbättrat Far Cry 3.

Trean är väldigt underhållande, men när spelet väl är slut och man har tagit över alla fientliga baser, så finns det typ ingenting mer man kan göra. Det finns dock 2-3 ställen, där man kan döda fiender som kommer tillbaka om och om igen, eller så kan man helt enkelt attackera ens egna vänner i spelet. Jag hoppas detta ändras i Far Cry 4!

Det kom ju en patch så man kunde återaktivera alla outposts efter att man klarat spelet

Gjorde det?!?! O.o *Googlar* Wiho! http://www.computerandvideogames.com/394346/far-cry-3-patch-a...

Nu blir det mindre sömn om nätterna igen! Tack för att du nämnde detta!

Glad to help out

Medlem

Vet att en del hade problem med monstren i första Far Cry. Älskade det dock och hoppas på mer sådant. Det finns andra "soldat-simmar" utan monster...några tror jag. Mer av ettan!

Medlem

Hmm ska jag orka köpa 4:an? Sparfilen slutade funka av oförklarlig anledning i 3:an efter ett antal timmars spelande. Det gick inte att få någon nedladdad sparfil att fungera heller så det var bara att ge upp. Blev mäktigt less på spelet. /end of whine

Inaktiv
Skrivet av Loltron:

monster, det som förstörde far cry 1 helt och hållet. Låt oss slippa fula mutant apor denna gång.

Det förstörde inte första far cry alls, sedan om det skulle vara himalaya och monster som ryktet säger så kommer det nog vara om teorin om yeti.

Vad var det med monstren som förstörde om jag får fråga?

Medlem

Nix, montrena förstörde inte 1an, bara människor är riktigt tråkigt.

Önskar jag kunde få tag på soundtracket till 1an, bra elektro-industriell musik.

Medlem

signatur

Nämen!

Medlem

Farcry 1 var nice tills det kom monster, då quittade jag och har inte spelat något FC sedan dess... grattis.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tyckte Far Cry 1 var bra och såg inget konstigt med att det innehöll monster. Vad gjorde det? Vet faktiskt inte varför Far Cry 2 (som var enformigt) och Far Cry 3 (som också var bra) ens kallas Far Cry, borde hetat någonting annat


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Loltron:

monster, det som förstörde far cry 1 helt och hållet. Låt oss slippa fula mutant apor denna gång.

Det förstörde inte första far cry alls, sedan om det skulle vara himalaya och monster som ryktet säger så kommer det nog vara om teorin om yeti.

Vad var det med monstren som förstörde om jag får fråga?

Dom var mest fult gjorda och tråkiga motståndare.

Medlem

Kyla, snö och motorsåg! Allt jag behöver i spelet, sen är jag nöjd.

12
Skriv svar