En ensam bild från Dragon Age: Inquisition till PC

Robot
Medlem
En ensam bild från Dragon Age: Inquisition till PC

De kunde ha valt en lite finare utsikt...
Texturerna ser low res ut och vattnet passar inte in i en bild när det är vattenfall.

Medlem

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Medlem

Oh, det var mycket att se på. Skulle kunna vara vilket spel som helst. Hade ni inte skrivit att det var DA: I så hade vi fått gissa.

Medlem

Ganska intetsägande.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Har du tänkt på att alla kanske inte tycker som dig, även fast du kanske tror det?

Har du tänkt på att han bara uttryckte sin egna åsikt och inte allas?

Medlem

såg faktiskt inte så jättebra ut faktiskt..

^

hihi soda.

Medlem

Ser bra ut tycker jag! Och från dem som inte tycker det ser bra ut så vill jag veta vilka spel de spelar så jag kan spela dem också, så jag kan bli lika bortskämd.

Medlem

Hm, hade missat den där 30 min videon. Kollade bara lite, men av det jag såg så ser det ut att kunna bli något riktigt bra :): Visst, fick inte så mycket DA:O, utan mer dragons dogma feeling, så jag börjar bli hypad :). DA:O med open world ja tack (som visserligen dragons dogma typ är iofs )

k3m
Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Har du tänkt på att alla kanske inte tycker som dig, även fast du kanske tror det?

Har du tänkt på att han bara uttryckte sin egna åsikt och inte allas?

precis! folk gnäller på folk som säger sin mening är det största problemet på fz. låt folk uttrycka sig i fred.

Medlem

Tycker det är riktigt underhållande hur en handheld-video är den bästa PR som spelet har fått just nu. Det är ju så mycket som besvaras i den om farhågor som man har.

Medlem

Nä fy fan. Intresset är i princip 0. Speciellt efter stora fiaskot som stavas DA 2.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

k3m
Medlem
Skrivet av Remus:

Nä fy fan. Intresset är i princip 0. Speciellt efter stora fiaskot som stavas DA 2.

ja, tvåan var så jädrans dålig och jag köpte skiten eftersom ettan var grymt bra. det ska då mycket till för att jag ska köpa något spel från biowaresuger igen.

tur att man har cdprojektred och deras maffiga, mumsiga spel

Medlem

är inte hypad efter 2an.

Skribent
Skrivet av toern:

Tycker det är riktigt underhållande hur en handheld-video är den bästa PR som spelet har fått just nu. Det är ju så mycket som besvaras i den om farhågor som man har.

Mm, håller med. De kanske vill hålla på det och låta de som sett den sköta snacket. Det såg galet snyggt ut på Gamex, vilket inte säger jättemycket, men ändå.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Om man nu har spelat de tidigare spelen på Xbox 360 kan man då på något vänster flytta över sina sparfiler till en annan platform? Jag tex har spelat de på 360't men skulle vara sugen på att spela detta på en lite nyare platform än på det gamla åbäket.


signatur
Medlem

Tycker Dragon Age: Origin är mycket bättre än Witcher 2. Grafik är inte allt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Om spelet hamnar på 8-10usd rea kanske det blir ett köp om ens då, kommer aldrig glömma DA2 hur sjukt dåligt det är.

Är efter sånna där spelskandaler dom verkligen behöver byta taktik.

Inte pumpa ut massa PR och hypa upp ett till skitspel.

Dom borde verkligen be om ursäkt för DA2, samt dom som köpte DA2 får tex 50% rabatt på DA3

Medlem

Efter att ha sett presentationen från PAX Prime ser jag fram emot det här väldigt mycket, jag tror/hoppas att Bioware satsar allt för att försöka rädda sitt goda rykte.

Apropå Dragon Age 2 så är det inget dåligt spel alls även om man fuckade upp en hel del när man försökte komma billigt undan bla. genom att kopiera Mass Effect 2 i flera avseenden.
Det innehåller några helt idiotiska designval men dåligt är det absolut inte, bara långt ifrån vad det kunde ha varit.

I 'Inquisition' verkar man ha tagit det som var bra med DA2 och kombinerat med den mer klassiska Bioware-stilen från DA:O men spelkonceptet är något helt nytt, liksom open world och annat som Frostbite gör möjligt så jag tror att det kan bli riktigt bra.

Inaktiv

Skräddaren säger ja.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Har du tänkt på att alla kanske inte tycker som dig, även fast du kanske tror det?

Grammatik handlar dock inte om åsikter, "även fast" är grammatiskt inkorrekt och borde bytas ut mot "fastän" eller "även om".

Medlem
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

stör mejj mer på sånna som dejj

Medlem
Medlem
Skrivet av Halvurk:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Har du tänkt på att alla kanske inte tycker som dig, även fast du kanske tror det?

Grammatik handlar dock inte om åsikter, "även fast" är grammatiskt inkorrekt och borde bytas ut mot "fastän" eller "även om".

Din bisats kunde i mitt tycke ersatts med en punkt och ny mening.

Kontentan: Låt folk få uttrycka sig utan att du skall påpeka hur det skall uttryckas.

Medlem

DA serien har dött för mig för längesen! Så tänker fan inte köpa det här....men kanske värt o ladda hem det, inte bestämt mig om det är änns värt det.....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

DA serien har dött för mig för längesen! Så tänker fan inte köpa det här....men kanske värt o ladda hem det, inte bestämt mig om det är änns värt det.....

Kan ju alltid spela om Origins en gång till, när lusten faller på och minnet börjat falna?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Icerock:

DA serien har dött för mig för längesen! Så tänker fan inte köpa det här....men kanske värt o ladda hem det, inte bestämt mig om det är änns värt det.....

Kan ju alltid spela om Origins en gång till, när lusten faller på och minnet börjat falna?

oh det kommer att hända säkert! ända som är värt att spela i den serien. Nöter genom Shadowrun Returns atm


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Pyrox:
Skrivet av Halvurk:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av soda:

Hej FZ!

Jag tycker att det är dags för en språklig uppryckning! "Även fast" är ett förskräckligt uttryck och nu har jag sett det i de två senaste notiserna jag läst.

I övrigt är jag nöjd, tack.

Har du tänkt på att alla kanske inte tycker som dig, även fast du kanske tror det?

Grammatik handlar dock inte om åsikter, "även fast" är grammatiskt inkorrekt och borde bytas ut mot "fastän" eller "även om".

Din bisats kunde i mitt tycke ersatts med en punkt och ny mening.

Kontentan: Låt folk få uttrycka sig utan att du skall påpeka hur det skall uttryckas.

Inte när gränsen mellan rätt och fel är så självklar. Som sagt är det inte min åsikt att "även fast" är fel, utan det är faktiskt fel. Detta är inte något halvtillåtet slarvuttryck; det är bara fel.

Medlem

Att folk fortfarande orkar leka språkpoliser på internet.....

MT
Medlem

Efter dynghögen Dragon Age 2 så ska det MYCKET till för att fånga mitt intresse.

12
Skriv svar