Trailer för tredje episoden av The Wolf Among Us

Robot
Medlem
Trailer för tredje episoden av The Wolf Among Us

Amen då kanske 3dje episoden kommer lagomt till Juli semestern då...

Medlem

"trailer" Brukar väl alltid stå när man klarat av ett episode, brukar väl oftast variera beroende på vad man valt tror jag också.

Medlem

"kan du istället se fram mot vad som komma skall i form av en trailer för den tredje."

Vi som redan klarat EP2 får ju se denna efter man kört färdigt epsioden.

Medlem

Varför skulle jag köpa season pass på 360? Nu funkar det inte att ladda ep 2 med sp :'(

Medlem

Snälla dröj inte ett halvår med denna!

Medlem

Hoppas Telltale inte skriver om hela Ep 3 också så vi måste vänta till sommaren innan släpp.

Medlem

Ep 2 var så himla kort känndes det som och nu längtar man åter igen på att nästa episod ska släppas.

Medlem

Drömmen hade varit om de slängde fram det inom några veckor. Med tanke på hur hemliga de är med releasedatum så är det väl inte omöjligt. Storyn lär ju vara klar till både TWD och TWAU och med tanke på vilken tid det har tagit så ANTAR jag att de har jobbat på de andra episoderna samtidigt.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

haha. har du hunnit med episode 2 ännu? Antar att det var ironiskt. 4 månaders vänta för typ 50 min gameplay. Dock ska jag säga att det var bra gameplay.

Medlem

mja 50 minuter är att ta i. Däremot ser jag inte tiden som något negativt. Det var väldigt spännande och det var ett gött cliffhanger-slut.
Varför fylla ut en episod för utfyllnadens skull?


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Nej jag tyckte det var gameplay men efter 4 månader tycker jag dubbla tiden skulle varit mer passande som ep1

Medlem

Episode 2 var kul i 2min, sen var det en ända lång sighfest till ett slut jag såg komma efter 10min i Episode 1. Men men, det finns bara en väg för TWAU och det är uppåt!

1.5/5

Medlem

Fast varför skulle de ha dubblat tiden? Om det nu är en ultrakatastrof att bara få spela segment utav en fullständig produkt så är det faktiskt ingen som tvingar er. Ni kan vänta på att allt kommer ut istället.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Väntar tills alla episoder är släppta, och detta ser jag väldigt fram emot.

Jag klarar inte av att spela en episod varannan/var tredje månad.

1
Skriv svar