Call of Duty: Ghosts-expansion i slutet av månaden

Robot
Call of Duty: Ghosts-expansion i slutet av månaden
Call of Duty: Ghosts-expansion i slutet av månaden

JAAAAA! Äntligen, fan va jag har längtat efter nytt material till det här super-awesome spelet!!

Medlem
Medlem
Skrivet av Xepheros:

"Expansion".

Snarare material som dom klippte bort ifrån spelet för att kunna tjäna ännu mer pengar utan att behöva anstränga sig så värst mycket nu när dom lägger in det i spelet igen.

Medlem

Skulle inte alls säga att innehållet är bortklippt från spelets release, inget som pekar på att så skulle vara fallet alls faktiskt. Jag har en del problem med vissa saker i Ghosts, men Onslaught paketet verkar imponerande från vad jag sett av innehållet och har hört av de som spelat på Xbox redan. Däremot är det lite väl segt att det tar en hel månad innan paketet kommer på alla plattformar.

Medlem

fortfarande dryper spelet av cheaters... så det ligger i steam katalogen och ruttnar


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av Xepheros:

"Expansion".

Snarare material som dom klippte bort ifrån spelet för att kunna tjäna ännu mer pengar utan att behöva anstränga sig så värst mycket nu när dom lägger in det i spelet igen.

Ja men snälla lilla tonåringen du kan ta ditt hat nån annanstans, ingen som vill läsa dina dumma kommentarer.

On Topic: Funderar på att köpa season pass har bäggt o bönat för en Scrapyard remake länge nu men gillade inte riktigt vad dem gjorde med underjordiske gången men kan funka. Det är svårt man skall ha råd med annat också här i livet

Medlem

Det är ju planerat att pc alltid får allt sist.
Men jag kommer ändå aldrig att köpa en konsol.


signatur

autograph

Medlem

Skulle vara najs om fler följde guerillas fotspår och släppte dlc-kartor gratis. Har för mig om att jag läste något om att dem skulle släppa dlc kartor gratis till killzone: shadow fall.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av Xepheros:

"Expansion".

Snarare material som dom klippte bort ifrån spelet för att kunna tjäna ännu mer pengar utan att behöva anstränga sig så värst mycket nu när dom lägger in det i spelet igen.

Ja men snälla lilla tonåringen du kan ta ditt hat nån annanstans, ingen som vill läsa dina dumma kommentarer.

Jag fick ju en tumme upp så tydligen var det någon som tyckte om min kommentar.
Sedan så kan jag meddela att jag inte är en tonåring då jag fyller 27 i år, Häpnadsväckande va?

Jag dömer inte dig om du gillar CoD:Ghost då jag anser att spelet är bra men inte alls värt pengarna.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Jeehao:
Skrivet av Xepheros:

"Expansion".

Snarare material som dom klippte bort ifrån spelet för att kunna tjäna ännu mer pengar utan att behöva anstränga sig så värst mycket nu när dom lägger in det i spelet igen.

Ja men snälla lilla tonåringen du kan ta ditt hat nån annanstans, ingen som vill läsa dina dumma kommentarer.

On Topic: Funderar på att köpa season pass har bäggt o bönat för en Scrapyard remake länge nu men gillade inte riktigt vad dem gjorde med underjordiske gången men kan funka. Det är svårt man skall ha råd med annat också här i livet

Jag diggar att en tonåring använder tonåring som skällsord.

1
Skriv svar