Rocksteady Studios har något att berätta

Robot
Medlem
Rocksteady Studios har något att berätta

Man ska ju såklart göra ett Robin-RPG.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Half-Life 3: Black Mesa Origins

HA!!! Den twisten såg ni inte komma!%!€$"!%"!

Medlem

De utvecklar det nya The Sims.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Var det inte snack om Turtles?

Medlem
Skrivet av Stag:

Man ska ju såklart göra ett Robin-RPG.

Så länge det är Burt Wards Robin-karaktär som spelet baseras på och jag får promenera långsamt upp för husväggar, samtidigt som NPC-Batman berättar för mig varför han var tvungen att betala parkeringsavgiften för Batmobilen, så kommer jag spela.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Var det inte snack om Turtles?

Fy satan va roligt det hade kunnat bli. Om dom kört på lite mörkare och vuxnare stil likt Batman Arkham serien så skulle det öppna upp för en hel del skoj och meningslöst våld!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ett.. Catwoman-lir!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Oneone:

Var det inte snack om Turtles?

Fy satan va roligt det hade kunnat bli. Om dom kört på lite mörkare och vuxnare stil likt Batman Arkham serien så skulle det öppna upp för en hel del skoj och meningslöst våld!

Yes! Håhå det hade varit något!

Jag har fantiserat om ett nytt mörkt Men in Black likaså. Jag fick härliga vibbar när deras spel kom ut efter första filmen, med små inslag av skräck. Det fanns potential.

Skägg.
10 Chambers

My genetically mutated shell is ready! Pizza time!


signatur
Medlem

Jag vill att de ska göra ett katten gustav spel där man hoppar runt på hustak och sen klöser arslet ur folk


signatur

Names are for friends,so i don`t need one.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

My genetically mutated shell is ready! Pizza time!

Tonårs mutant ninjasköldpaddor. Hjältar i ett halvskal - sköldpaddskraft!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

My genetically mutated shell is ready! Pizza time!

Tonårs mutant ninjasköldpaddor. Hjältar i ett halvskal - sköldpaddskraft!

Det där har alltid stört mig. Heroes in a half-shell. Half-shell, halvskal är väl den typen av skal som musslor och ostron har? Sköldpaddor har väl helskal? Eller har jag fel?

Så jävla OT, jag vet.

Medlem

Ett nytt next-gen Batman vore suveränt, och ja, jag hoppas också att Catwoman är med lite igen eftersom det gav mervärde till AC.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Ett nytt next-gen Batman vore suveränt, och ja, jag hoppas också att Catwoman är med lite igen eftersom det gav mervärde till AC.

Själv rushade jag igenom catwomans del, allt för att få se kameran panorera runt batman när han står på något hustak, sådär äckligt episkt. x)

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

My genetically mutated shell is ready! Pizza time!

Tonårs mutant ninjasköldpaddor. Hjältar i ett halvskal - sköldpaddskraft!

Det där har alltid stört mig. Heroes in a half-shell. Half-shell, halvskal är väl den typen av skal som musslor och ostron har? Sköldpaddor har väl helskal? Eller har jag fel?

Så jävla OT, jag vet.

Du frågar fel sköldpaddsexpert tyvärr.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Var det inte snack om Turtles?

Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om det inte var en ursäkt jag skulle få höra från dom, för att dom lät WB förstöra Batman Serien, så kan bara en sak funka som plåster, och det är att gör en "Batman Arkham" variant av "The Matrix Världen", där skulle just fightsystemet funka perfekt... Oh jag älskar Matrix... Vem bryr sig om ninja turtles??? Jag tyckte inte dom vara bra ens när jag var 7år, åldern TMNT är menad/anpassad för?! SÅ give me Matrix or Sagan Om Ringen ala "BAA/BAC"???!!! Men iförsig har jag nya shadow of mordor eller vad det nu hette, hopppas det kommer snart!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Om det inte var en ursäkt jag skulle få höra från dom, för att dom lät WB förstöra Batman Serien, så kan bara en sak funka som plåster, och det är att gör en "Batman Arkham" variant av "The Matrix Världen", där skulle just fightsystemet funka perfekt... Oh jag älskar Matrix... Vem bryr sig om ninja turtles??? Jag tyckte inte dom vara bra ens när jag var 7år, åldern TMNT är menad/anpassad för?! SÅ give me Matrix or Sagan Om Ringen ala "BAA/BAC"???!!! Men iförsig har jag nya shadow of mordor eller vad det nu hette, hopppas det kommer snart!!

Turtles står på innelistan just nu, med ny film på G, till skillnad från Matrix som känns lite som gårdagens nyheter. Du kan nog lita på att det kommer ett antal Turtlesspel närmaste åren, oavsett om det är det som Rocksteady ska berätta om eller inte. Du får rida ut den gröna stormen och hoppas att nästa fluga blir något som tilltalar dig mer.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Kaleid:

Ett nytt next-gen Batman vore suveränt, och ja, jag hoppas också att Catwoman är med lite igen eftersom det gav mervärde till AC.

Själv rushade jag igenom catwomans del, allt för att få se kameran panorera runt batman när han står på något hustak, sådär äckligt episkt. x)

Ja du, hellre låter jag kameran panorera kring henne än Bätmän. Jag gillar Catwoman mycket p.g.a. hennes mycket snabba rörelser samt att hon inte har så mycket leksaker att leka med till skillnad från läderlappen som till sist blir överstark mot motståndarna. Challenges är fantastiskt i AC, tog ett tag att få medaljer i allt, nu hoppas jag att nästa spel kan bli en utmaning igen. Origins hade inte mycket nytt att erbjuda förutom alltför frustrerande bossar.
___
F.ö. så ska röstskådisen till Batman i AA och AC ha sagt att han jobbar med ett next-gen lir, så jag hoppas det inte är turtles eller annat som inte intresserar...

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Kaleid:

Ett nytt next-gen Batman vore suveränt, och ja, jag hoppas också att Catwoman är med lite igen eftersom det gav mervärde till AC.

Själv rushade jag igenom catwomans del, allt för att få se kameran panorera runt batman när han står på något hustak, sådär äckligt episkt. x)

Ja du, hellre låter jag kameran panorera kring henne än Bätmän. Jag gillar Catwoman mycket p.g.a. hennes mycket snabba rörelser samt att hon inte har så mycket leksaker att leka med till skillnad från läderlappen som till sist blir överstark mot motståndarna. Challenges är fantastiskt i AC, tog ett tag att få medaljer i allt, nu hoppas jag att nästa spel kan bli en utmaning igen. Origins hade inte mycket nytt att erbjuda förutom alltför frustrerande bossar.
___
F.ö. så ska röstskådisen till Batman i AA och AC ha sagt att han jobbar med ett next-gen lir, så jag hoppas det inte är turtles eller annat som inte intresserar...

Var inget fel på catwomans del, spelade du igenom challenges med robin och nightwing också ? robin var lite småkul, nightwing var inte sådan stor höjdare.. Håller med om origins, och väntar spänt på rocksteady's uttalande om nästa lir.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Kaleid:

Ett nytt next-gen Batman vore suveränt, och ja, jag hoppas också att Catwoman är med lite igen eftersom det gav mervärde till AC.

Själv rushade jag igenom catwomans del, allt för att få se kameran panorera runt batman när han står på något hustak, sådär äckligt episkt. x)

Ja du, hellre låter jag kameran panorera kring henne än Bätmän. Jag gillar Catwoman mycket p.g.a. hennes mycket snabba rörelser samt att hon inte har så mycket leksaker att leka med till skillnad från läderlappen som till sist blir överstark mot motståndarna. Challenges är fantastiskt i AC, tog ett tag att få medaljer i allt, nu hoppas jag att nästa spel kan bli en utmaning igen. Origins hade inte mycket nytt att erbjuda förutom alltför frustrerande bossar.
___
F.ö. så ska röstskådisen till Batman i AA och AC ha sagt att han jobbar med ett next-gen lir, så jag hoppas det inte är turtles eller annat som inte intresserar...

Var inget fel på catwomans del, spelade du igenom challenges med robin och nightwing också ? robin var lite småkul, nightwing var inte sådan stor höjdare.. Håller med om origins, och väntar spänt på rocksteady's uttalande om nästa lir.

Jupp, har gjort 100% av allt. Räcker bra med Batman och Catwoman för min del, de två skiljer sig bra mycket mer än Robin och Nightwing från Batman så dessa två kändes något repetetiva. Aldrig varit förtjust i Robin av någon anledning och Nightwing känns lite som någon b-hjälte som vill bli känd.

1
Skriv svar