Det var ett tag sen

Flakmonkey
Det var ett tag sen

Ser att jag inte skrivit ett inlägg på över en månad. 27 december publicerades det senaste inlägget och jag vet faktiskt inte riktigt varför det inte blivit något sedan dess. Det är inte som om jag inte haft någonting att skriva om. Faktum är att jag skrivit ett som jag inte publicerat. Tillvaron kring jul, nyår och en bra bit in i januari var inte den allra bästa och det skrev jag också om. När det väl blev dags att publicera så kände jag emellertid att det kanske inte var helt okej att publicera det. Hade det bara handlat om mig hade det inte varit några problem, men nu gjorde det inte det och då får det vara. Jag fick skriva av mig, precis som jag gjorde när jag mådde som sämst under gymnasietiden, och det räcker ibland.

Men men, nu är man tillbaka på banan igen och tanken är att komma igång med bloggandet igen. Kanske ingenting världen jublar över direkt, men jag har alltid tyckt att det är lite kul att skriva om lite allt möjligt. Lär knappast komma upp i Walters nivå, varken när det gäller kvantitet eller kvalitet på inläggen, men förhoppningsvis kommer det vara intressant för någon där ute att läsa om en gammal FZ-redaktörs syn på spel, livet och världen blandat med extremt meningslösa ting som bara är där för att roa eller förundra.

Så för att citera den månadens största plåga: "Nu kör vi!!"

#blogg

Medlem
Det var ett tag sen

Bara att ta ny tag, det löser sig nog. Men upp till Walles nivå kommer nog inte många

Rock on \m/


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Flakmonkey
Skrivet av conthox:

Bara att ta ny tag, det löser sig nog. Men upp till Walles nivå kommer nog inte många

Rock on \m/

Mjo har man det som mål lär man gå hem besviken. Ibland kan man kanske komma med något intressant men att konstant hålla sig på den nivån? Knappast. Lite som att jämföra sig på 100m mot Usain Bolt

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kanske ingenting världen jublar över direkt

Weee!

Medlem

Förstår inte riktigt hur "Walters" blog-inlägg är kvalitet, menmen.

Welcome back~

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Förstår inte riktigt hur "Walters" blog-inlägg är kvalitet, menmen.

Welcome back~

Låt oss hoppas att någon moderator tar bort ditt inlägg innan Walter ser det.

Skrivet av Arkaith:

Förstår inte riktigt hur "Walters" blog-inlägg är kvalitet, menmen.

Och jag förstår inte hur man inte ser att det är kvalitet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Arkaith:

Förstår inte riktigt hur "Walters" blog-inlägg är kvalitet, menmen.

Och jag förstår inte hur man inte ser att det är kvalitet

Ointressant, pretentiöst dravel, fullt med stavfel, etc? Åsikter, yo.

Haha fullt med stavfel? vad spelar det för roll


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kul att du är tillbaka!!

Flakmonkey
Skrivet av Arkaith:

Förstår inte riktigt hur "Walters" blog-inlägg är kvalitet, menmen.

Welcome back~

Skrivet av zAjben:

Kul att du är tillbaka!!

Tackar tackar, det värmer mer än ni anar

1
Skriv svar